سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

حوزه پرورشی بر دیگر حوزه های آموزشی ارجحیت دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: رسالت حوزه پرورشی بر دیگر حوزه های آموزشی ارجحیت دارد و همه واحدهای آموزش و پرورش در حوزه تحقق اهداف پرورش فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر امروز در گردهمایی معاونان پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر بیان کرد: همه واحدهای آموزش و پرورش تلاش می‌کنند تا حوزه پرورشی بتواند بهتر فعالیت های خود را پیش ببرد.

او، هدف آموزش و پرورش را تربیت دانش آموزان دانست و ادامه داد: تربیت، اداره و هدایت جریان ارتقایی رشد بشر به سوی کمال است و آموزش و پرورش نباید از این فرایند غافل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در موضوعات فرهنگی توجه ها به مدارس معطوف است، افزود: آموزش و پرورش به علت  نیروی انسانی مجرب با کمترین هزینه می تواند بهترین بازخورد را در فعالیت‌های فرهنگی داشته باشد.

کرمی بیان کرد: آموزش و پرورش در بیشتر فعالیت‌های اجتماعی نقش آفرین است و اگر آموزش پای کار نباشد بیشتر اقدامات در جامعه معطل می‌ماند.

او، همچنین با اشاره به تشریح فعالیت های آموزش و پرورش در اجلاس سراسری نماز، افزود: با توجه به اینکه امسال اجلاس سراسری نماز با رویکرد دانش آموزی برگزار می‌شود، آموزش و پرورش استان باید با جدیت اجلاس سراسری نماز را پیش ببرد و نسبت‌ به سال‌های گذشته در این موضوع فعال تر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آثار و مقالات دانش آموزان و فرهنگیان در بحث فراخوان نماز و مدرسه، یادواره شهدای گرانقدر انقلاب به خصوص شهدای دانش آموز و تدوین کتاب تخصصی شهدا از دیگر موضوعات مهمی است که امسال باید حوزه پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش به آن بیشتر توجه کند.

کرمی، اردوی راهیان نور را هم اردویی تفریحی، فرهنگی و زیارتی دانست و ادامه داد: اردوهای راهیان نور به عنوان یک اقدام فرهنگی تاثیرگذار امسال با همکاری سپاه پاسداران انقلاب با جدیت بیشتری برگزار شود.

او، تربیت بدنی و سلامت را از دیگر وظایف خطیر معاونت پرورشی عنوان کرد و با بیان اینکه حوزه تربیت بدنی و سلامت دیرتر از دیگر حوزه ها به آموزش و پرورش اضافه شده است، گفت: حوزه تربیت بدنی و سلامت در همین مدت، فعالیت بسیار گسترده‎ای برای تقویت نشاط، شادابی و سلامت روحی و روانی و همچنین سلامت جسمی دانش آموزان داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، هزینه کردن در حوزه تربیت بدنی و سلامت را سرمایه گذاری مناسب دانست و بیان کرد: دانش آموزان امروز آینده این نظام هستند و همه مردم و مسئولان  باید به سلامتی جسمی و روحی دانش آموزان توجه کنند.

کرمی بر اجرای هر چه بهتر طرح یاری گران زندگی هم تاکید کرد؛ طرحی که به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و اعتیاد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

آموزش و پرورش در بیشتر فعالیت‌های اجتماعی نقش آفرین است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.