سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل‌محمدی: این برد را به حمیداوی تقدیم می‌کنم/ امیدوارم فرامرزی آسیب جدی ندیده باشد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: این برد را به حمیدوای و شرکت شهرخودرو تقدیم می‌کنم که در این مدت سختی‌های زیادی را تحمل کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در پایان بازی تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار کرد: بازی سختی بود، اما برد شیرینی را به دست آوردیم. پارس جنوبی خیلی دفاعی بازی می‌کرد. در این بازی‌ها باید از موقعیت‌ها، به خصوص در نیمه اول استفاده تا بتوان  راحت‌تر بازی  کرد. در نیمه دوم گل زدیم که البته  گل زیبایی هم به ثمر رساندیم. به نظرم بازی حساسی را بردیم.  

او ادامه داد: در  بچه ها، کمی استرس وجود داشت، چون می‌خواستیم جزو تیم‌های بالای جدولی باشیم. به همین دلیل بی دقت بودیم. در هر صورت از این ۳ امتیاز خوشحال هستیم. از بازیکنانم باید تشکر کنم که برای این ۳ امتیاز زحمت کشیدند. از هواداران مشهدی نیز به خاطر حمایتی که داشتند، تشکر می‌کنم. از پارسال تا به حال، حمایت خوبی از ما کردند. این برد را به فرهاد حمیداوی تقدیم می‌کنم که در این مدت، سختی‌های زیادی را متحمل شدند.


بیشتر بخوانید: شهرخودرو یک - پارس جنوبی صفر/ یحیی به صدر نزدیک شد


او درباره مصدومیت شدید فرامرزی در این بازی بیان کرد: امیدوارم برای زانوی او مشکلی پیش نیاید. باید یکی - ۲ روز بگذرد و از زانوی فرامرزی، عکس برداری شود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از گلزنی در ایجاد موقعیت، تیمش ضعیف کار کرد، گفت: ما موقعیت‌های خوبی در بازی داشتیم، اما وقتی گل نزدیم، تمرکزمان از دست رفت. البته به پارس جنوبی موقعیت ۵۰ درصدی هم امروز ندادیم. فشار زیادی به آن‌ها آوردیم  و مزد صبرمان را گرفتیم. ما بعد از گل موقعیت داشتیم، اما تمرکزمان از دست رفته بود.

انتهای پیام/

اظهارات گل‌محمدی پس از برد مقابل پارس جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.