سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازی حساسی با پارس جنوبی داریم و امیدوارم بازیکنان اهمیت این دیدار را درک کنند.

گل محمدی: امیدوارم بازیکنان، اهمیت بازی با پارس جنوبی را درک کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: مقابل تیمی خوب باید بازی کنیم، چند بازی آخر پارس را دیدم و می‌دانم که تیمی منسجم و پرتلاش هستند. به نظرم یکی از بازی‌های سخت شهرخودرو در این دوره از رقابت‌ها، مقابل پارس خواهد بود. یک بازی خانگی داریم که می‌خواهیم کنار هواداران برنده باشیم. باید همه بدانند که برای برد به میدان می‌رویم.

او ادامه داد:  امیدوارم بازیکنان تیم مان این شرایط خوبی که برای رسیدن به صدر جدول، به وجود آمده است را درک کنند و انگیزه بالایی داشته باشند. امیدوارم در حضور هواداران به پیروزی برسیم. نیاز  به حضور آن‌ها در ۲ بازی خانگی آینده داریم. نیاز به انرژی خوب از سوی هواداران داریم و  بازیکنان هم باید درک کنند که این بازی‌ها حساسیت زیادی دارد. کار سختی در پیش داریم و امیدوارم همه با تمام وجود بازی کنند، تا هواداران خوشحال به خانه‌ها برگردند.


بیشتر بخوانید: شهرخودرو با ۲ مصدوم به مصاف پارس می‌رود


سرمربی شهرخودرو درباره بازیکنانی که از تیمش در این بازی مصدوم و یا محروم هستند، گفت: محروم نداریم، اما ۲ بازیکن مصدوم داریم. محمد آقاجانپور و سینا زامهران را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.  استرس بازی‌های آتی بالا خواهد بود، اما باید این شرایط را کنترل کنیم و از استرس خارج شویم تا با استفاده از فاکتور بدنی و آمادگی، به پیروزی برسیم.

گل محمدی درمورد مشکلات مالی تیم رقیبش در این بازی گفت: دلیلی نمی‌بینم که آن‌ها به خاطر این مشکلات افت کنند، در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های بزرگ به میدان رفتند و اتفاقا عالی هم کار کردند. با انگیزه زیادی به بازی مقابل ما می‌آیند و می‌خواهند از مشهد امتیاز بگیرند. امیدوارم ما بتوانیم از پس آن‌ها برآییم. اکثر تیم‌هایی که به مشهد می‌آیند اول به گل نخوردن فکر می‌کنند. باید از کناره‌های زمین استفاده کنیم و به بازی سرعت بدهیم تا بتوانیم بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم. اگر به بازی سرعت بدهیم، قطعا  می‌توانیم هم از عمق و هم از کناره‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی قبل از بازی با پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار