سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازپس گیری زمین‌های ملی از سودجویان در فیروزآباد

با اجرای احکام صادره از سوی دستگاه قضایی پنج هکتار از اراضی ملی شهرستان فیروز آباد رفع تصرف و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبد الحمید بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با عوامل قضایی و انتظامی شهرستان و تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی تخریب وتصرف صورت گرفته در بخشی از اراضی منطقه دهرود شهرستان فیروز آباد رفع تصرف و از دست متخلفان خارج شد.

او با اشاره به غرس نهال درختان میوه بصورت غیر قانونی توسط متخلفان در این اراضی، افزود: در این راستا به دستور مقامات قضایی شهرستان حکم قطعی دو فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی درمنطقه دهرود اجرا و درختان کاشته شده در این اراضی بطور کامل قلع و قمع شد.

بهبودی با قدردانی از تلاش و حمایت‌های بی دریغ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و نیز همکاری‌های خوب قضات شعب اجرای احکام کیفری شهرستان و فرمانده انتظامی وعوامل این مجموعه درحفاظت از اراضی ملی، اظهار داشت: روند رسیدگی به پرونده‌های ساخت و ساز و غرس نهال غیر قانونی در بخش دیگری از اراضی ملی شهرستان تکمیل و طی روز‌های آتی حکم قطعی تمامی این پرونده‌ها اجرا خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد ضمن هشدار جدی نسبت به هرگونه تخریب و تعرض به اراضی ملی از سوی متخلفان، گفت: هرگونه دست اندازی به این اراضی جرم بوده و مرتکبان علاوه بر پرداخت جریمه به حبس از شش ماه تا ۱۰ سال محکوم خواهند شد.

او در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴، یگان امداد جنگل و مرتع مطلع کنند.
انتهای پیام/م

رفع تصرف پنج هکتار از اراضی ملی فیروزآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.