سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای میمند برگزار شد

همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع) یادواره شهدای روستای تاریخی میمند شهربابک در این روستا برگزار شد.

محمودی مسئول برگزاری یادواره شهدای روستای تاریخی میمند در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در حاشیه این مراسم گفت: این مراسم هر ساله در شهادت امام رضا (ع) و یا شهادت امام حسن عسکری (ع) در میمند برگزار می‌شود.

او به ۶۲ شهید والا مقام روستای میمند اشاره کرد و افزود: میمند جز روستا‌هایی است که بیشترین شهید را در سطح کشور دارد و همچنین تعداد قابل توجهی از جانبازان بالای ۵۰ درصد در شهرستان شهربابک متعلق به این روستا هستند.

او با بیان اینکه در این روستا سه خانواده دو شهید به ایران اسلامی تقدیم کرده اند، گفت: برگزاری این مراسم توسط افراد بومی و جوانان این منطقه از ویژگی‌های قابل ستایش است.

محمودی از استقبال پرشور مردم در چهارمین یادواره شهدای روستای تاریخی میمند یاد کرد و افزود: مردم شهید پرور و انقلابی میمند با حضور خود به این مراسم جلوه‌ی خاصی بخشیدند و یادواره شهدای میمند هرسال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

او زنده نگه داشتن یاد شهدا و تبیین اهداف آنان را از برگزاری این یادواره دانست و تصریح کرد: در برهه‌ی کنونی بیش از پیش به زنده نگاه داشتن آرمان‌های شهدا احتیاج داریم تا با یادآوری رشادت‌های شهیدان گلگون کفن پویایی و حرکت‌های جهادی جامعه را دوچندان نماییم و در مسیر اهداف آنان گام نهاده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

محمودی اظهار داشت: در این مراسم که با مداحی همراه بود از خانوده‌های معزز شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

یادواره شهدا در روستای تاریخی میمند

برچسب ها: میمند ، یادواره شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.