سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

می‌دانستیم بازی بسیار سختی برابر تراکتور در پیش داریم

هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان گفت:می‌دانستیم بازی بسیار سختی برابر تراکتور در پیش داریم، چون تراکتور بازیکنان خوبی دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی کیانی هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر تراکتور در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: می‌دانستیم بازی بسیار سختی برابر تراکتور در پیش داریم، چون تراکتور بازیکنان خوبی دارد. در ۲ بازی قبلی به تساوی رسیده بودیم و امروز هم‌قسم شده بودیم که این بازی را ببریم.

او با بیان اینکه بازی با تراکتور برای سپاهان نوعی فینال بود، افزود: یکی از فینال‌های خود در این فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته و این بازی ۶ امتیازی را بردیم تا صدر جدول را تثبیت کنیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه به هواداران این تیم قول قهرمانی می‌دهد، ادامه داد: شایستگی قهرمانی را داریم، اما بدشانس هستیم و اگر توپ‌هایمان وارد دروازه شود وضعیت بهتری هم خواهیم داشت، چون تمام تیم چه بازیکنانی که بازی می‌کنند و چه آن‌هایی که روی نیمکت می‌نشینند تلاش می‌کنند تا به قهرمانی برسیم و دل هواداران سپاهان را شاد و جام را به مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم.

او درباره تشکر از هواداران تراکتور در پایان بازی تصریح کرد: وظیفه خود دانستم که رسم مهمان‌نوازی را بجا بیاورم. ۱۱ سال نان و نمک مردم تبریز را خوردم. در تبریز به دنیا آمدم و لطف مردم این شهر را فراموش نمی‌کنم. البته کمی از برخی افراد دلخور بودم، با این حال لطف مردم تبریز را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم و امیدوارم همیشه سلامت باشند.

انتهای پیام/م

 

نظر هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی با تیم تراکتورسازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.