سر مربی سپاهان گفت:هر جایی که تخلفی اتفاق افتاده باید آقای تاج رسیدگی می‌کرده حالا چه شده که از هفته قبل به این فکر هستند، برای من جای تعجب است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان امیر قلعه نویی در کنفرانس پیش از بازی سپاهان و تراکتور گفت:بازی‌های در این سطح بسیار سخت است، رقابت تیم‌های سپاهان و تراکتور در سال‌های اخیر همیشه جذاب و حساس بوده است و بسیار خوشحالم که بار دیگر آقای دنیزلی که از مربیان خوب فوتبال دنیا است را می‌بینم.

قلعه نویی افزود:تیم تراکتور بسیار خوب است و بازی سختی را   داریم، با توجه به اینکه بازی در نقش جهان برگزار می‌شود مترصد کسب هر سه امتیاز این دیدار هستیم.
او در خصوص کسب نتایج ضعیف سپاهان در دو هفته گذشته گفت:در دو بازی گذشته با توجه به اینکه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم و متاسفانه ۴ امتیاز از دست دادیم. آمار‌ها حاکی از فوتبال رو به جلو و قوی سپاهان است، اما همیشه آمار با نتایج متفاوت است، با توجه به اینکه خوب بازی می‌کینم آن چیزی که استحقاق آن را داریم بدست نمی‌آوریم.

سرمربی سپاهان ادامه داد:سپاهان در این یک سال روند رو به رشدی را در حال طی کردن است و باعث شده حتی برخی تیم‌ها با وجود اینکه در برابر سپاهان از کسب نتیجه تساوی  خوشحالی می‌کنند و این نشان دهنده این است که سپاهان در حال بازگشت به  دوران طلایی خود است.

قلعه نویی در خصوص تقدر از احسان حاج صفی گفت:وظیفه همه است که از هر کسی که در فوتبال زحمت کشیده، تقدیر کنند. من هر جا بودم، بهترین مراسم خداحافظی را برای بازیکنانم تدارک دیدم؛ مثل محمود فکری و علیرضا منصوریان و اعتقاد دارم که احسان حاج صفی برای فوتبال ایران و باشگاه سپاهان زحم زیادی کشیده است.

او ادامه داد: وقتی حاج صفی بازوبند تیم ملی را می‌بندد می‌گویند از باشگاه سپاهان بوده. این خیلی مهم است، حالا یک عده از هواداران خوششان نیامده. به هر حال ما باید به این سمت حرکت کنیم.

سر مربی سپاهان با اشاره به حواشی که اخیرا در استادیوم‌های کشور به وجود آمده گفت: ۵ روز قبل از اینکه  برای مادر رسول خطیبی اتفاق بیفتد ما اعلام کرده بودیم که این اتفاقات رخ میدهد و برای من باعث تعجب است که مسئولان و ارکان قضایی فدراسیون در یک سال و نیم گذشته واکنشی نشان ندادند و حالا بیانیه می‌دهند.
قلعه نویی گفت:هر جایی که تخلفی اتفاق افتاده باید آقای تاج رسیدگی می‌کرده حالا چه شده که از هفته قبل به این فکر هستند، برای من جای تعجب است. ما بایدبه سمتی حرکت کنیم که فضای استادیوم‌ها فضای خوبی باشد و برد و باخت‌ها   در زمین مسابقه پایان یابد که متاسفانه دو، سه سال است که این اتفاقات رخ نمی‌دهد و مردم هم می‌دانند مقصر اصلی کیست.


انتهای پیام/ش
 



کنفرانس خبری امیر قلعه نویی

برچسب ها: اخبارورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.