سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سرقت دوچرخه در بابل

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام یک باند سرقت دوچرخه با ۴۳ فقره سرقت در شهرستان بابل خبر داد.

سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی انجام گرفته، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل موفق شدند ۲ نفر از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار میرفیضی، گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به سرقت دوچرخه‌ها با همدستی ۲ نفر دیگر از دوستانشان اقرار کردند.

او از دستگیری همدستان متهم در عملیاتی غافلگیرانه خبر داد و افزود: متهمان در ادامه تحقیقات پلیسی تاکنون به سرقت ۴۰ دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتورسیکلت و ۲ عدد دوربین فیلمبرداری اعتراف کردند.

میرفیضی از کشف ۶ دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتور سیکلت و ۲ عدد دوربین فیلمبرداری از مخفیگاه متهمان در مجموع به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و نصب ابزار‌ها و تجهیزات الکترونیکی مناسب برای پیشگیری از سرقت و سوء استفاده سارقان، در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/س

سارقان حرفه‌ای دوچرخه در بابل دستگیر شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.