سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیامی: مسابقات صحرانوردی نزدیک به استاندارد‌ها برگزار می‌کنیم/ باید از مقام سومی در آسیا دفاع کنیم

دبیر فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور را به بهترین شکل و نزدیک به استاندارد‌ها برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور اظهار کرد: طبق برنامه مسابقات صحرانوردی در رده بزرگسالان در نیمه اول آذرماه شهر ایلام برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در رده نوجوانان و جوانان پسران و دختران به ترتیب در قزوین و البرز برگزار می‌شود. هیئت‌های استانی هم آمادگی خوبی دارند تا این مسابقات را به بهترین شکل و نزدیک به استاندارد ها‌ی بین المللی برگزار کنند.

او ادامه داد: من سال گذشته به عنوان عضو صحرانوردی آسیا انتخاب شدم. همه تلاشمان را می‌کنیم که استاندارد مسابقات را به بهترین شکل انجام بدهیم و تیم ملی کشورمان را به بهترین آماده سازی و سطح فنی برسانیم تا در آسیا برای کشورمان افتخار آفرینی کند. مسابقات صحرانوردی سال قبل در کشور چین برگزار شد و تیم ملی بزرگسالان و جوانان ما مقام سوم به دست آوردند. انشاالله امسال بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم و تمرینات بهتری پشت سربگذرانیم تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ۹۹ در کشور هنگ هنگ برگزار می‌شود با یک تیم آماده‌تر و توانمند حضور پیدا کنیم.

صیامی بیان کرد: پسران دوومیدانی کار در همه رده‌های سنی در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند، اما بانوان دوومیدانی کار باید به آن سطح آمادگی برسند که سازمان تیم‌های ملی را مجاب کنند که آن‌ها را نیز به مسابقات اعزام کند. ما در بخش آقایان باید از مقام سوم خود در مسابقات آسیایی دفاع کنیم و حتی نتیجه بهتری بگیریم، اما بانوان باید خودشان را به شرایط مدنظر برسانند تا روانه این مسابقات شوند.

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره شبیه سازی مسابقات آسیایی در استان‌های کشور گفت: فتحی مسئول مسابقات در دوره قبلی رقابت‌های آسیایی شرکت کرده بود و تجربه زیادی دارد. همه تلاشمان این است که به استاندارد مسابقات صحرانوردی در آسیا نزدیک شویم و شرایط فراهم کنیم تا شبیه سازی مناسبی برای مسابقات هدف انجام بدهیم. البته وضعیت کشورمان خاص است و باید شرایطی فراهم کنیم تا به استاندارد‌های مسابقات هدف برسیم.


بیشتر بخوانید: واکنش دبیر فدراسیون به پایان ماموریتش در دوومیدانی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوومیدانی ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.