سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۶۰ درصدی پرداخت صدقات در اسلام اباد غرب

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب گفت: ۳ میلیارد تومان صدقه و زکات در شش‌ماهه نخست امسال در اسلام آباد غرب جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد رشد داشته است.

محمدبیگزاده ، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره اینکه افزایش مشارکت‌های مردمی در پرداخت صدقه و طرح‌های مختلف، ناشی از اعتماد مردم به کمیته امداد و عملکرد این نهاد در رسیدگی به محرومان است گفت: خیران اسلام آباد غربی در شش‌ماهه نخست سال جاری، سه میلیارد صدقه و زکات پرداخت کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش‌یافته است.

او  گفت:درآمد حاصل از صدقات و زکات جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز خانوارهای تحت حمایت در سرفصل‌های مختلفی همچون اشتغال، تأمین جهیزیه، ازدواج، ساخت و بهسازی مسکن، درمان و تحصیل دانش آموزان و دانشجویان هزینه می شود.

او با اشاره به فراهم آوردن زمینه‌های نوین برای جذب مشارکت بیشتر مردم در خدمت‌رسانی به نیازمندان گفت: نیکوکاران اسلام آباد غربی می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت #۰۸۳۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود و واردکردن مبلغ موردنظر، کمک‌های نقدی خود را با سهولت پرداخت کنند.

او با اشاره به وام های کارگشایی نیز گفت: تعداد ۱۹۶فقره وام کارگشایی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد۹۵۰ میلیون ریال به مددجویان شهرستان اسلام آباد غرب از ابتدای سال جاری پرداخت گردید.

بیگزاده اعلام کرد:  تعداد ۲۲فقره وام مسکن با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون  ریال و تعداد ۵فقره وام ودیعه مسکن با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و تعداد ۵فقره وام خودکفایی با اعتبار ۳۹۰ میلیونریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب پرداخت شده است.

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت وام به مددجویان کمیته امداد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.