سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار کنفرانس علمی کنترل بیماری آنفولانزا در یزد

رئیس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان یزد از آغاز به کار کنفرانس علمی تقویت نظام کنترل و مراقبت بیماری آنفولانزا در یزد خبر داد.

مژگان مینوسپهر رئیس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  از آغاز به کار کنفرانس علمی تقویت نظام کنترل و مراقبت بیماری آنفولانزا در یزد  خبرداد و گفت: در هفته‌های اخیر آنفولانزای فصلی نسبت به موارد مشابه در سال‌های قبل افزایش یافته است.

او افزود: گروه‌های پزشکی شامل پزشکان عمومی و متخصص داخلی و اطفال و گرو‌های بهداشت و مدیران گروه‌های آموزشی دانشکده پزشکی شامل گروه‌های زنان، عفونی و داخلی و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در این کنفرانس حضور دارند.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان یزد گفت:  مقابله با طغیان‌های احتمالی، یادآوری رعایت احتیاطات استاندارد در برخورد با بیماران و رعایت احتیاطات استاندارد تنفسی از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

 مینوسپهر گفت: یکی از اصول پیشگیری از آنفولانزا واکسن آنفولانزا است که توصیه می‌شود واکسن آنفولانزا دریافت شود به خصوص پرسنل بهداشتی درمانی که در معرض بیماری‌های تنفسی هستند و افرادی که از نظر آنفولانزا در معرض خطر هستند مانند افراد مسن، کودکان زیر ۵ سال، زنان باردار، بیمارانی که بیماری مزمن ریوی و قلبی دارند توصیه می‌شود هرساله واکسن آنفولانزا را دریافت کنند.

انتهای پیام/ی

کنفرانس علمی تقویت نظام کنترل و مراقبت بیماری آنفولانزا در یزد آغاز به کار کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.