سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام: داور برای فولاد یک پنالتی نگرفت/ بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم وقت تلف می‌کردند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قبل از پنالتی برای پرسپولیس، خطایی بود که داور نگرفت و در صحنه دیگری بین شیمبا و سیدجلال حسینی اتفاقی رخ نداد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: قبل از پنالتی برای پرسپولیس، خطایی بود که داور نگرفت. در صحنه دیگری بین شیمبا و سیدجلال حسینی صحنه‌ای اتفاق افتاد که سیدجلال خودش را انداخت و هیچ اتفاقی رخ نداده بود. در این بازی چند اشتباه داوری رخ داد و آنجا هم به داور مسابقه فقط گفتم که بازیکن حریف سُر خورده است، اما داور با من بحث کرد و در نهایت هم کارت زرد داد.

او افزود: داور با بازیکن ما بد صحبت می‌کرد و با بازیکن آن‌ها مهربانانه برخورد می‌کرد. در نیمه اول ما اشتباهاتی داشتیم و در نیمه دوم هم تیم حریف خیلی وقت تلف کرد. آن‌ها بازیکنان بزرگی هستند، اما در نیمه دوم وقت تلف می‌کردند. در نیمه دوم اشتباهات نیمه اول را جبران کردیم و بازی را کامل در اختیار داشتیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم. اینکه مقابل تیم ما وقت تلف می‌شود و برتری آن‌ها هم به خاطر اشتباهی بود که داور به آن‌ها پنالتی داد، چون به نظر من قبل از آن خطایی صورت گرفته بود، نشان می‌دهد در این بازی حداقل حق ما یک مساوی بود و باید یک امتیاز می‌گرفتیم.


بیشتر بخوانید: سید جلال: نکونام تیم خوبی دارد/ با پرسپولیس و استقلال بد رفتار می‌شود


نکونام در ادامه در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران پاسخی نداد.

سرمربی فولاد خوزستان درباره اینکه آیا قبول دارد که تیمش بدون برنامه بوده است، گفت: ببینید که صابر حردانی و محمد آبشک چند بار نفوذ کردند و قاسمی‌نژاد هم از کناره‌ها ارسال می‌کرد. تیمی که بسته بازی می‌کند، به دست آوردن موقعیت مقابل آن سخت می‌شود، اما متأسفانه ما نتوانستیم به گل برسیم.

نکونام در پایان درباره اینکه هافبک‌های این تیم عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند، گفت: این موضوع را قبول دارم. سیف‌اللهی اشتباهاتی در نیمه اول داشت. بعد از آن پنالتی هم تمرکزش و اعتماد به نفس خود را از دست داد. به همین دلیل در نیمه دوم صابر حردانی به بازی آمد. قاسمی‌نژاد نیز بازیکن پشت مهاجم ما بود، اما ویژگی بازی او رفتن به کناره‌ها است. ما تا جایی که می‌توانستیم تیم فولاد را ابتدای فصل تقویت کردیم، اما به اعتقاد من این تیم همچنان نیاز به تقویت دارد. ما در نیم‌فصل باید نفرات جدیدی بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات نکونام پس از دیدار با پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.