سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تلفات حوادث رانندگی در مهر ماه امسال

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : تلفات حوادث رانندگی در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان ۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : بر اساس آمار ۶ ماهه پزشکی قانونی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد کاهش تلفات رانندگی در سطح استان کرمانشاه داشته ایم.

او با اشاره به اجرای طرح ترافیکی اربعین از نیمه مهر تا پایان این ماه، گفت : با در نظر گرفتن بازگشایی مرز خسروی و تردد زائرین از استان کرمانشاه به ایلام تردد در محور‌های منتهی به استان ایلام و مرز خسروی۵۷ درصد افزایش تردد داشتیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه این افزایش تردد در افزایش وقوع تصادفات در استان تاثیرگذار بود، گفت: بر اساس آمار‌های موجود در صحنه تصادف در ماه مهر تلفات رانندگی نسبت به مهر ماه سال قبل ۵درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی گفت: عمده علل وقوع تصادفات در این ایام خستگی و خواب آلودگی زائرین به ویژه در مسیر برگشت سبب واژگونی خودرو‌ها شده است.

او افزود: در این ایام همه دستگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات و راهداری در حاشیه محور‌های استان مستقر شده، اما این افزایش تردد در رشد تصادفات در استان تاثیرگذار بوده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در ایام اربعین ۹ نفر زائر اربعین و ۱۰ نفر بومی استان در تصادفات رانندگی استان کرمانشاه کشته شدند.

 حیدری گفت: در طول اجرای طرح ترافیکی اربعین ۳۰ هزار دستگاه اتوبوس از استان کرمانشاه به مهران و خسروی تردد کردند که نسبت به مدت مشابه اربعین سال قبل از رشد ۴۴ درصدی حکایت دارد.

او گفت: با توجه به اقدامات کنترلی انجام شده از سوی پلیس راه حادثه‌ای مربوط به اتوبوس‌ها در سطح محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه نداشته ایم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با توجه به قرارگیری در مسیر تردد به ایلام هم معین استان ایلام و هم مجری طرح اربعین در مرز خسروی بوده است.

این مقام انتظامی گفت: بیشترین تلفات در طول ایام اربعین در محور حمیل-ایلام و بیستون-صحنه رخ داده است.

او گفت: در این ایام با استفاده از ظرفیت استان و استان‌های معین ۱۶۰ تیم گشتی به کارگیری همچنین در راستای مدیریت سرعت ۳۰ دستگاه دوربین ثابت و ۸۰ دستگاه دوربین سیار در محور‌های مواصلاتی استان مستقر شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه درباره طرح زمستانی پلیس راه گفت: این طرح انتظامی –ترافیکی از نیمه آذر طرح با هدف کمک به در راه ماندگان در گردنه‌های برف گیر استان، رسیدگی فوری به حادثه دیدگان جاده‌ای و پیشگیری از انسداد مسیر در مقاطع برف گیر اجرا می‌شود.

 حیدری گفت: به همین منظور نیرو‌های پلیس راه در گردنه‌های برف گیر استان واقع در محور‌های اصلی به صورت شبانه روزی مستقر خواهند شد .

 

 

انتهای پیام/د

 تلفات رانندگی افزایش یافت

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.