مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: مجموعه سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای اجرای برنامه های کرمانشاه۲۰۲۰ تمام تلاش خود را بکار خواهد برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  اعضای هیات رییسه ستاد مردمی کرمانشاه۲۰۲۰ با  سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.


هادی نوروزی، رییس ستاد مردمی کرمانشاه۲۰۲۰ اظهارکرد: معرفی داشته ها و زیباییهای کرمانشاه به خود مردم این شهر از جمله اهداف این ستاد مردمی است چراکه معتقدیم مردم کرمانشاه به داشته های ارزشمند خود واقف نیستند و برای انجام این مهم، سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی می تواند بسیار اثرگذارباشد.


همچنین کشمیری، بهادری و میراحمدی از دیگر اعضای این ستاد بر ضرورت همراهی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با کرمانشاه۲۰۲۰ تاکید کردند.


 سلیمانی  مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن اعلام پیوستن به ستاد مردمی کرمانشاه۲۰۲۰ گفت: مجموعه سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با تمام توان در کنار این ستاد مردمی است و در راستای اجرای برنامه های کرمانشاه۲۰۲۰ تمام تلاش خود را بکار خواهد برد.


سلیمانی تاکید کرد: فضای تبلیغی تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری در اختیار کرمانشاه۲۰۲۰ است.

 

انتهای  پیام/ز

 

کرمانشاه میزبان رویداد گردشگری  ۲۰۲۰ 

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.