سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۳ آبان ۹۸؛

دستگیری سارق منزل با ۹ فقره سرقت در آمل/ کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۳۱۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۱۳ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منزل با ۹ فقره سرقت در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت:پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود:متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اقرار کرد.

کشف چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده‌های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود:ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۳ تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
به جای اینکه فکر کنیم دزد فقط سراغ همسایه میره و موقعی بفهمیم چه اشتباهی کردیم که دزدان خونه را شخم زدن، کافیه قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن روی درب نصب کنیم و حفاظ ضد دیلم مرد نگهبان هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها که دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند نتونن وارد خونه بشن