سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش: برای تقدیر از حاج صفی تصمیم قطعی نگرفته ایم/ دسته جمعی در ورزشگاه‌ها به قلعه نویی توهین کردند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: برای تقدیر و بزرگداشت از حاج صفی بازیکن تیم تراکتور تصمیم قاطعی نگرفته ایم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اقدامات این باشگاه در بازی این تیم برابر تراکتور اظهار کرد: متاسفانه اتفاقات نامناسبی در فوتبالمان شاهد هستیم که این موضوع زیبنده فرهنگ ما نیست. همچنین برای تقدیر و بزرگداشت از حاج صفی تصمیم قطعی نگرفتیم. علاوه بر این در بازی‌های گذشته سپاهان و تراکتور شرایط مهمانی و میزبانی خوب بوده است و هواداران ۲ تیم به استقبال یکدیگر می‌روند و  در این باره مشکل خاصی وجود ندارد. 

او ادامه داد: فردا صبح جلسه‌ای با لیدر‌ها داریم که در این جلسه تاکیدات لازم را برای بازی با تراکتور می‌کنیم. علاوه بر این کمیته فرهنگی ما تمهیدات لازم را اندیشیده است و برای بازی فردا سورپرایز داریم. امیدوارم هر ۲ تیم یک بازی تماشاگر پسند ارائه بدهند تا هواداران لذت ببرند و با رضایت ورزشگاه را ترک کنند.  

تابش درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای امیرقلعه نویی بیان کرد: متاسفانه در ۴، ۵ بازی اخیر در همه ورزشگاه‌ها به صورت دسته جمعی به سرمربی تیم ما توهین شد و جای تاسف دارد. امیدوارم این اتفاقات رخ ندهد و ما نباید منتظر دستور وزیر ورزش و جوانان باشیم و خودمان باید از فرهنگ غنی کشورمان حراست کنیم تا حرف و حدیث ایجاد نشود.  

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه چرا فحاشی‌ها در لیگ برتر امسال بیشتر شده است، گفت: من این موضوع نمی‌دانم، اما باید فرهنگ سازی صورت بگیرد و نباید فرهنگ سازی فقط در باشگاه‌ها انجام شود و در سطح وسیع باید شاهد این موضوع باشیم. ما باید ایاب و ذهاب هواداران را فراهم کنیم تا با شرایط بهتر به ورزشگاه‌ها بیایند و  اگر این اتفاق رخ بدهد بازی‌های خوبی را شاهد خواهیم بود.


 بیشتر بخوانید: سپاهانی ها از حاج صفی تقدیر می کنند


انتهای پیام/ 

اظهارات مدیرعامل سپاهان درباره بازی با تراکتور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.