سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۸ دستگاه سامانه جدید هوشمند در راه‌های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، از بهره برداری از ۶ سامانه ثبت تخلف سرعت و نیز راه اندازی ۲ مورد سامانه نظارت تصویری، در محور‌های شریانی استان خبر داد.

شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  گفت: کاهش تخلفات سرعت از ابتدای سال نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش داشته است.

او با اشاره به عملکرد  مثبت سامانه های ثبت تخلف در کاهش تخلفات سرعت افزود: متاسفانه همچنان جایگاه دوم تخلفات سرعت کشور (بلحاظ درصد خودرو‌های دارای سرعت غیر مجاز از مجموع تردد) برای این استان حفظ شده است.

شهامت با بیان اینکه  افزایش سرعت  نقش مهمی در شدت وقوع تصادفات و افزایش تلفات جاده ای دارد ادامه داد:  به همین منظور، ۶ مورد سامانه ثبت تخلف سرعت در محور‌های نهبندان- زاهدان (انتهای حوزه استحفاظی)، دیهوک- راور و بیرجند- قاین به بهره برداری رسید .

دبیر کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان گفت: سامانه های ثبت تخلف در هفت ماهه ابتدای ۹۸، بیش از ۷۲ هزار مورد ثبت تخلف داشته باشد.

او  با در دستور کار قراردادن موضوع مدیریت سرعت ترافیک در محل های فاقد ایستگاه ثبت تخلف، از مجموع کل تخلفات ثبتی در هفت ماهه ابتدای ۹۸، ۵۸ درصد از کل تخلفات ثبتی مربوط به تخلف سرعت میانگین بوده که بیش از ۴۲ هزار تخلف را شامل می شود. 

شهامت تصزیع کرد:  بمنظور پایش و اطلاع از آخرین وضعیت جوّی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی مرکز استان، ۲ دستگاه دوربین نظارت تصویری در تقاطعات غیر همسطح غدیر و بعثت در ورودی- خروجی شهرستان بیرجند در ابتدای محور‌های بیرجند- سربیشه و بیرجند- قاین نصب و راه اندازی شد.

انتهای پیام / ط ا

بهره برداری از ۶ سامانه ثبت تخلف سرعت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.