سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدا بهترین کلاس آموزشی ایثار است

امام جمعه کنگان گفت: اگر بخواهیم ایثار و از خود گذشتگی را به نسل معاصر بیاموزیم بهترین کلاس آموزشی برای این کار یادواره شهدا است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمودمحمودی در جلسه هماهنگی و برگزاری کنگره شهدا شهرستان با اشاره به توصیه رهبرمعظم انقلاب درباره زنده نگه داشتن یاد شهدا بیان کرد: یاد شهیدان نباید در جامعه ما از ذهنیت‌ها خارج شود و مسئولان بنیاد شهید و همچنین مسئولان دیگر دولتی و عمومی همه وظیفه دارند یاد شهدا را گرامی بدارند.

او افزود: از نگاه رهبری یکی از نیاز‌های اساسی کشور زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است و هیچ توجیهی برای فرار از این امر نداریم.

امام جمعه کنگان تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های کشور،استان،شهرستان و روستا برای هرچه برگزار کردن هرچه باشکوه‌تر یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا استفاده کرد.

محمودی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه نظام برگزاری همین یادواره‌های شهدا است.

او  یادآورشد:ضرورت برگزاری و تداوم یادواره شهدا امری بدیهی است که نیاز به دلیل و اقامه برهان ندارد.

امام جمعه کنگان با اشاره به هفته وحدت گفت: اگر بخواهیم به وحدت واقعی برسیم،شهدا عامل وحدت و محور آن هستند.

محمودی با اشاره به ۱۳ آبان روز دانش آموز بیان کرد: اگر بخواهیم استکبار ستیزی به معنای واقعی داشته باشیم بهترین کلاس آموزشی برای آموزش استکبارستیزی مکتب شهدا رفتن و یادواره شهدا است.

او افزود: اگر بخواهیم ایثار و از خودگذشتگی را به نسل معاصر بیاموزیم بهترین کلاس آموزشی برای این کار یادواره شهدا است.

فرماندار شهرستان کنگان  نیز در این جلسه گفت: شهدا موجب آرامش،امنیت و آسایش ما در این مملکت هستند و این آرامش و امنیتی که داریم را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

سید علی‌ پاک‌نژاد افزود: با برگزاری این یادواره‌ها و کنگره‌ها یاد شهدا زنده و گرامی داشته می‌شود و همچنین ما از این برنامه‌ها به خوبی استفاده می‌کنیم.

او با اشاره یادواره شهدای دانش آموزی که در کنگان برگزارشد ادامه داد: دانش آموزان با اهداف و سیره شهدا آشنا شده‌اند که این امر شایسته تقدیر و تشکر است.

پاک‌نژاد تصریح کرد: امیدوارم با برگزاری یادواره‌ها وکنگره‌های شهدا بتوانیم سیره و اهداف شهدا در هشت‌سال دفاع مقدس را برای مردم و به ویژه قشرجوان بازگو کنیم.

او یادآور شد: شهرستان آمادگی این را دارد که از تمام ظرفیت‌ها و اقشارمختلف در برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا استفاده کنیم

فرماندار شهرستان کنگان افزود: امیدوارم بتوانیم در شهرستان نام شهدا را با برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا به خوبی زنده کنیم و سیره و اهداف آن‌ها را به خوبی به مردم و به ویژه قشرجوان معرفی کنیم.

انتهای پیام/م

شهدا عامل وحدت و محور آن هستند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
شهروند
۱۱:۲۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
چقدر خوب
شهروند
۱۱:۲۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
پلاک افتخار در قالب تابلوی هوشمند بر روی سازه فلزی طراحی شده که بر روی آن اطلاعاتی شامل پلاک منزل شهید، کدپستی، مشخصات و زندگینامه شهید، تاریخ و محل شهادت و قسمتی از وصیت‌نامه شهید در قالب QR Code و لینک صفحه اختصاصی شهید در سامانه جامع معرفی شهدای سیرجان درج شده که این تابلو‌ها بزودی بر سر درب منازل خانواده‌های شهدا نصب خواهد شد.
شهروند
۱۱:۱۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
چقدر خوب
شهروند
۱۱:۱۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
خیلی هم عالی