سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس فارس خبر داد؛

افزایش حوادث ترافیکی و مسمومیت با گاز منوکسید کربن در فارس

رئیس اورژانس فارس از افزایش حوادث ترافیکی و مسمومیت با گاز منوکسید کربن در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد مرادیان مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش آمار حوادث ترافیکی در آبان امسال گفت: ابتدای آبان امسال تاکنون، ۹۲۶ مورد حوادث ترافیکی شهری و ۷۴۹ مورد حوادث ترافیکی جاده‌ای در سامانه اورژانس فارس به ثبت رسیده است.

او افزود: از ابتدای آبان تاکنون ۵ و ۷ دهم درصد افزایش در حوادث ترافیکی شهری و ۶۷ درصد افزایش حوادث ترافیکی جاده‌ای نسبت به مدت مشابه پارسال بوده است.

مرادیان بیان کرد: در حوادث ترافیکی استان فارس در آبان، ۴۸۶ مورد پس از دریافت خدمات درمانی به صورت سرپایی در محل درمان و یک هزار و ۱۸۹ مورد نیز، از سوی تیم‌های امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: از ابتدای آبان تاکنون ۲۶ نفر جان خود را در حوادث ترافیکی از دست داده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۶۰ درصد افزایش داشته است.

مرادیان، همچنین با اشاره به افزایش نگران کننده شمار مسمومیت با گاز منوکسید کربن در استان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۲۶۲ مورد با گاز منوکسیدکربن مسموم شدند که از این تعداد، ۱۱۸ مورد پس از اقدامات درمانی در محل به صورت سرپایی درمان و ۱۳۵ مورد به مراکز درمانی منتقل شدند که بر این اساس، آمار‌ها به ترتیب، ۳۶ و ۱۲۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به را نشان می‌دهد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای سال در استان فارس، ۹ مورد به علت مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/چ

وضعیت حوادث ترافیکی و مسمومیت با گاز منوکسید کربن در فارس

برچسب ها: حوادث ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.