سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی پلیس برای برقراری نظم در راهپیمایی یوم اله ۱۳ آبان در دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از آمادگی پلیس جهت تامین نظم و امنیت و فراهم کردن بستر حضور گسترده مردم غیور و فهیم شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفت وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه ، موجب یاس و ناامیدی دنیای استکبار از توطئه‌های خود می‌شود.

او با اشاره به پیش بینی تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ویژه ۱۳ آبان در شهرستان دره شهر افزود: نظم و امنیت مسیر‌های این راهپیمایی و همچنین محدودیت‌های ترافیکی ویژه این روز توسط پلیس به خوبی انجام خواهد شد.

جمالوندی بیان کرد : ۱۳ آبان یک روز سرنوشت ساز برای ملت ما بوده و این روز یادآور سالروز تبعید امام (ره) ، شهادت تعدادی از دانش آموزان ، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و همچنین مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی بر سر حقانیت خویش است.

او اظهار کرد: پلیس نیز با حضور پر رنگ در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت و با برقراری نظم و امنیت در این روز وظیفه خود را در مشارکت با مردم شهید پرور شهرستان به مرحله اجراء خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ ن

برقراری نظم و امنیت در راهپیمایی بزرگ یوم اله ۱۳ آبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.