سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های هفته کتاب و کتاب خوانی در ایلام

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

قیطانی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: به مناسبت برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی ، تعدادی برنامه فرهنگی در سطح استان برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: غبار روبی مزار شهدا و دیدار با نماینده محترم ، ولی فقیه در استان، نواختن زنگ مطالعه و کتابخوانی در مدارس و همچنین دیدار با ناشران استانی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

قیطانی اظهار کرد : مراسم بزرگ تجلیل از اهالی کتاب و کتابخوانی در ایلام برگزار خواهد شد که در این مراسم از شاعران و نویسندگان و کتابخوانان برتر استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

او مطرح کرد: برنامه‌های نقد کتاب ، دیدار با پیشکسوتان و بازدید از اولین مرکز فرهنگی و توزیع کتاب در استان ، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته به حساب می‌آید.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: با برنامه های متنوع فرهنگی سعی داریم کودکان و نوجوانان را بیش از گذشته با فرهنگ کتاب و کتابخوانی آشنا کنیم.

انتهای پیام/ ن

اعلام برنامه‌های هفته کتاب و کتاب خوانی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.