سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف قرار دادن جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست فقط برای تفریح! + فیلم

فیلمی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را از پشت سر و در حالی که وی دستان خود را بالا گرفته و با فاصله زیاد در حال دور شدن است، هدف قرار می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را از پشت سر و در حالی که وی دستان خود را بالا گرفته و با فاصله زیاد در حال دور شدن است، فقط برای تفریح هدف گلوله قرار می‌دهند، انتقادها از این رژیم را در پی داشته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در این اقدام ابتدا به یک جوان فلسطینی که کارت تردد مخصوص را نشان می‌دهد، می‌گویند که حق عبور ندارد و باید از آن نقطه دور شود. این جوان آنطور که نظامیان گفتند عمل کرده و در حالی که دستانش را بالا گرفته، دور می‌شود. با این وجود، صهیونیست‌ها به سمت این جوان تیراندازی می‌کنند و او در حالی که از درد فریاد می‌کشد، نقش بر زمین می‌شود.

در همین حال نظامیان صهیونیست با حمله به تجمع فعالان فلسطینی برای اعلام همبستگی با اسرا در شهر قدس اشغالی، یک خبرنگار فلسطینی را بازداشت کردند. (بیشتر بخوانید)

پیش‌تر نیز پایگاه خبری آی‌۲۴ از حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین در شرق نوار غزه در بامداد روز گذشته (شنبه) خبر داده و افزود این حمله به تلافی حملات موشکی ساعات گذشته از غزه انجام شده است.

رسانه‌های فلسطین گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی چندین مرکز آموزشی و پایگاه مربوط به حماس و سایر گروه‌های مقاومت را هدف قرار داده‌اند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد یکی از مناطقی که بمباران شده پایگاهی متعلق به گردان‌های عزالدین قسام بوده است. (بیشتر بخوانید)

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
ادم کش های بزدل زمان نابودی شما خیلی دیگه دیر شده .