نظامیان صهیونیست با حمله به تجمع فعالان فلسطینی برای اعلام همبستگی با اسرا در شهر قدس اشغالی، یک خبرنگار فلسطینی را بازداشت کردند.

بازداشت خبرنگار فلسطینی به دست نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی روز شنبه با حمله به تجمع فعالان فلسطینی که برای اعلام همبستگی با اسرایی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده‌اند یک خبرنگار فلسطینی را در شهر قدس اشغالی بازداشت کردند.

نظامیان اشغالگر به تجمع فعالان فلسطینی در خیابان صلاح الدین شهر قدس اشغالی حمله و احمد الصفدی خبرنگار و مدیر سازمان رسانه‌ای ایلیا را بازداشت کردند.

عوض السلامیه مسئول پرونده کمیته اسرای فلسطینی شهر قدس (در زندان‌های اسرائیل) به خبرگزاری وفا گفت: «تجمع امروز در خیابان صلاح الدین برای اعلام همبستگی با اسرایی که اعتصاب غذا کرده اند و تاکید بر اینکه ساکنان قدس همواره در کنار آنان هستند، برگزار شد.»

السلامیه افزود اقدامات نظامیان اشغالگر باعث نخواهد شد که ساکنان شهر قدس از تصمیم خود برای حمایت از اسیران فلسطینی و درخواست از جامعه جهانی و نهاد‌های بین المللی برای نجات اسرا عقب نشینی کنند.

این در حالی است که پایگاه خبری آی‌۲۴ از حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین در شرق نوار غزه در بامداد شنبه خبر داده و افزود این حمله به تلافی حملات موشکی ساعات گذشته از غزه انجام شده است.

رسانه‌های فلسطین گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی چندین مرکز آموزشی و پایگاه مربوط به حماس و سایر گروه‌های مقاومت را هدف قرار داده‌اند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد یکی از مناطقی که بمباران شده پایگاهی متعلق به گردان‌های عزالدین قسام بوده است. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار