سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروهای دستگاه هلال احمر مظلوم‌ترین کارکنان کشور

عضو شورای‌ عالی جمعیت هلال‌ احمر، نیروهای این دستگاه را جزو مظلوم‌ترین کارکنان کشور دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیرسرتیپ فریدون نوری عضو شورای‌ عالی جمعیت هلال‌ احمر، نیروهای این دستگاه را جزو مظلوم‌ترین کارکنان کشور دانست و با اشاره به اینکه به این نهاد کم‌توجهی شده است گفت : حقوق و مزایای امدادگران هلال‌احمر پایین و ناچیز است.

او گفت : برخی از امدادگران مبلغی در حد ۴۵ هزار و ۶۰ هزار تومان در ماه دریافت می‌کنند و دریافتی برخی هم که ۱۰ شبانه‌روز در یک پایگاه امدادی مشغول به فعالیت هستند بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است.

او با بیان اینکه این مبالغ کم و ناچیز است، هلال‌احمر را سازمانی خیریه و داوطلب‌محور دانست و گفت: جمعیت هلال‌احمر نیازمند توجه بیشتری است.

او خواستار ساماندهی کارکنان هلال‌احمر شد و افزود: امدادگران و نیروهای هلال‌احمر در همه حوادث و بحران‌ها حضور جدی و فعال دارند و از این رو باید بیشتر و بهتر به آنان از لحاظ معیشتی و درآمدی رسیدگی شود.

او از تلاش‌های کارکنان هلال احمر در زلزله و سیل استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: در این دو بحران شاهد خدمات‌رسانی بسیار خوب امدادگران و نیروهای هلال احمر به حادثه دیدگان بودیم و این جمعیت در این حوادث نمره ۲۰ کسب کرد.

عضو شورای‌ عالی جمعیت هلال‌احمر، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات استاندار کرمانشاه در مدیریت بحران زلزله و سیل استان، گفت: نظام و دولت به چنین مدیران دلسوز و باتجربه ای نیاز دارد.

امیرسرتیپ نوری، بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از وجود مدیران ناکارآمد دانست و افزود: این گونه مدیران دلسوز نظام، دولت، مردم و سازمان خویش نیستند.

 

 

انتهای پیام/د

پایین بودن حقوق و مزایای امدادگران هلال‌احمر

 

برچسب ها: هلال احمر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.