سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس؛

وضعیت ورزش جیرفت و عنبرآباد مطلوب نیست

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم زحماتی که کشیده شده، وضعیت ورزش در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد مطلوب نیست.

یحیی کمالی پور، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه ی بازدید از اماکن ورزشی شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته، شاهد سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بودیم، گفت: ما در این سفر مصوباتی داشتیم، اما بعد از این سفر، اقدامات چندان مثبتی صورت نگرفت.

او افزود: دیدیم دغدغه ورزشکارانمان در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به حدیست که می‌طلبد یکبار دیگر شرایط به گونه‌ای فراهم شود، برای بهبود وضعیت و سرانه فضای ورزشی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، کاری انجام شود، بدین منظور از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواهش کردیم موارد را بررسی کنند.

کمالی پور تصریح کرد: از ابتدای صبح امروز در خدمت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و همکارانشان بوده ایم که از اماکن ورزشی بازدید داشتند و معضلات و مشکلات را دیدند.

او هشدار داد: وضعیت ورزش در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد مطلوب نیست که امیدواریم با تلاش وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان که در آینده باز هم خدمتشان خواهیم رسید، وضعیت تغییر کند.

کمالی پور بیان داشت: با همت جهادی که در مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستان سراغ داریم، امیدواریم بتوانیم شاهد ایجاد کیفیت و بهبود وضعیت ورزش شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد هم در خصوص اماکن ورزشی و هم سرانه فضا‌های ورزشی باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعاً نگران هستم و در وضعیت فعلی علی رغم زحماتی که کشیده شده، وضعیت ورزش شهرستان اصلاً مناسب نیست.

کمالی پور افزود: در بحث زیرساخت ها، فضای اداری، فضا و سرانه ورزشی به نسبت جمعیت شهرستان و حتی بخش‌های تابعه و روستا‌ها متأسفانه امکانات ورزشی نداریم.

او فقیرترین حوزه از نظر ورزشی را حوزه انتخابیه خود یعنی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد دانست و تصریح کرد: از وزیر ورزش و مدیرکل ورزش و جوانان استان تقاضای نگاه ویژه به این بخش را دارم.

انتهای پیام/ب

بازدید مدیرکل ورزش و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از اماکن ورزشی این شهرستان‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.