سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در کرمان + تصاویر

رقابت‌های تنیس رده‌های سنی کشور، با معرفی نفرات برتر در دو بخش دختران و پسران در کرمان به کار خود پایان داد.

امیر حسین اسفندیاری، مدیر برگزاری مسابقات رده های سنی نوجوانان و نونهالان کشور سطح A در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در دو بخش دختران و پسران از چهار تا ۱۰ آبان جاری به میزبانی آکادمی تنیس امیر حسین اسفندیاری در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار شد.

او افزود: ۹۷ تنیسور از استان‌های تهران، کرج، مشهد، اهواز، یزد، شیراز، بندرعباس، کرمان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری با سرداوری آرمین آزادپور به مدت هفت روز با هم به رقابت پرداختند.

اسفندریاری به نتایج نهایی این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در پایان این رقابت‌ها در رده‌ی زیر هشت سال رامتین رافعی از بروجن بر سکوی نخست ایستاد، آراد حبیبی نژاد از سیرجان دوم شد و بهداد محمدی و رهام نیکپور هر دو از کرمان به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

او تصریح کرد: در رده‌ی زیر ۱۲ سال دختران نیز زهرا سادات طاهری از تهران عنوان نخست را از آن خود کرد، فریماه فرهی مقدم از کرمان بر سکوی دوم تکیه زد و آیناز داوری از اصفهان و نجلا سادات علوی از کرمان عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

اسفندیاری بیان داشت: در رده‌ی زیر ۱۲ سال پسران نیز محمد امین ارجمند کرمانی از کرمان مقام اول را کسب کرد، پارسا ثمره از مشهد در جایگاه دوم قرار گرفت و آیریک عابدین زاده و سامیار طاهری هر دو از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

او گفت: در رده‌ی زیر ۱۰ سال پسران هم رامتین رافعی از بروجن اول شد، سامیار طاهری از تهران به مقام دوم دست یافت و بردیا چوبینه از شیراز و امیرحسین باربد از کرمان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

اسفندیاری افزود: در رده‌ی زیر ۱۰ سال دختران نیز فریماه فرهی مقدم از کرمان عنوان نخست را به خود اختصاص داد، صبا خیر منش از کرج به مقام دوم دست یافت و رومینا رافعی از شهرکرد و آیناز داوری از اصفهان سوم مشترک شدند.

مدیر برگزاری مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان کشور سطح A تصریح کرد: همچنین تینا رحیمی در بخش دختران و آراد عبدی در بخش پسران به عنوان پدیده مسابقات و آندیا سالاری به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

اسفندیاری در بخش دیگری از سخنانش از خدمات ارفع زنگی آبادی و امیرمحسن صابر ماهانی به عنوان داور، آرمین آزادپور سرداور و علیرضا ریحانی مدیر اجرایی رقابت‌ها طی برگزاری مسابقات قدردانی کرد.

در مراسم اختتامیه‌ی این رقابت‌ها که با حضور کریم زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی، اسدی معاون فرهنگی و امور جوانان، گرامی مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، موسی علی رئیس هیئت شطرنج، ایرانمنش رئیس هیئت تنیس استان کرمان و بسیاری از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و بزرگان تنیس و ... در محل باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار شد، با اهدای لوح و تندیس رقابت‌ها از برگزیدگان تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.