سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن با ایجاد اختلاف در پی ضربه زدن به مسلمانان است

امام جمعه موقت شوش گفت: دشمن با اختلاف افکنی و فرافکنی به وحدت جهان اسلام ضربه بزند لذا مسلمانان باید در برابر دشمن وحدت خود را حفظ کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالرزاق عفری امام جمعه موقت شوش گفت: دشمن در مساله عراق و لبنان می‌خواهد با اختلاف افکنی و فرافکنی به وحدت جهان اسلام ضربه بزند لذا مسلمانان باید در برابر دشمن وحدت خود را حفظ کنند.

او افزود: یکی اهداف ایجاد اغتشاش و بحران‌های سیاسی در کشور‌های لبنان و عراق را ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و، چون ایران اسلامی پشتیبان جبهه مقاومت است دشمنان می‌خواهند با ایجاد بحران در این کشور‌ها به ما ضربه بزنند، ولی باید بدانند که هیچ یک از این کار‌ها نمی‌تواند خدشه‌ای در اراده ملت ایران وارد کند.

حجت الاسلام عفری با بیان اینکه مردم مسلمان ایران و کشور‌های جبهه مقاومت باید آگاه و بصیر باشند تا نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شوند تصریح کرد: آمریکایی‌ها با امتیاز کاپیتولاسیون قصد زیر پا گذاشتن حقوق حقه مردم کشورمان را داشتند که فرمان تاریخی امام راحل مانع از دستیابی آمریکا به اهداف از پیش تعیین شده خود شد.

امام جمعه موقت شوش  گفت: ۱۳ آبان نماد مبارزه و استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران در این روز بزرگ و تاریخی بار دیگر اوج وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان می‌دهند و نفرت خود را علیه استکبار فریاد می‌زنند.

این مقام مسئول ضمن دعوت از مردم برای شرکت در یوم الله ۱۳ آبان ادامه داد ما باید با حضور خود در این روز بزرگ، اقدامات ضدانسانی دشمن را محکوم کنیم.

انتهای پیام/م

۱۳ آبان نماد مبارزه و استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.