سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۳میلیاردتومان به طرح‌های فرهنگی سلسله

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه کل بودجه شهرستان سلسله در سال ۹۸، بیش از ۴۴ میلیارد تومان بوده است، گفت: یک سوم این رقم یعنی ۱۳ میلیارد تومان به بخش فرهنگ و هنر اختصاص یافته تا طرح‌های نیمه کاره هرچه سریعتر تکمیل و بهره برداری شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  شریف خسروی  فرماندار سلسله  با اشاره به کتابخانه عمومی شماره ۲ شهرستان به عنوان یکی از طرح هایی که سال‌ها به دلیل عدم تزریق اعتبار، معطل مانده و به بهره برداری نرسیده، عنوان کرد: در کمیته برنامه ریزی سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از کل بودجه شهرستان را به این طرح اختصاص دادیم که پنج برابر رقم اختصاص یافته اعتبار آن در سال گذشته است و تمامی تلاشمان بر این است که ظرف امسال به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن چندمنظوره آموزش و پرورش شهرستان، خاطرنشان کرد: ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز به این طرح اختصاص داده شده چرا که اعتقادمان بر این است که تجهیز این سالن می‌تواند برای شهرستان که فاقد سالنی مناسب برای برگزاری مراسمات و مناسبت‌های مختلف است می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

خسروی با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن آمفی تئاتر متجمع فرهنگی و هنری ولایت شهرستان، ادامه داد: این طرح سال گذشته دارای ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار بود که امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بودجه شهرستان یعنی پنج برابر اعتبار سال گذشته، به این طرح اختصاص داده شده است.

او با اشاره به طرح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ شهرستان، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای این پروژه منظور کرده ایم تا ظرف امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

خسروی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به بخش مذهبی شهرستان، ادامه داد: در این بخش در مجموع یک میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان برای کمک به تعمیر و تجهیز مساجد و اماکن مذهبی اختصاص داده ایم و برای حوزه‌های علمیه خواهران و براداران نیز ۶۰۰ میلیون تومان اختصاص داده ایم که از این رقم ۵۰۰ میلیون تومان متعلق به حوزه علمیه برادران و ۱۰۰ میلیون تومان نیز برای حوزه علمیه خواهران است.

انتهای پیام/م

۱۳میلیاردتومان به طرح‌های فرهنگی سلسله اختصاص یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.