سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان مطرح کرد؛

مقاومت بهترین راهکار برای مقابله با استکبار جهانی/مقاومت تنها راه پیروزی

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت: مقاومت راه نجات کشور از همه دسیسه‌های استکبار و در رأس آن آمریکا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته دوم آبان ماه ۹۸ در سمنان با بیان اینکه مقاومت ایران اسلامی بهترین راهکار برای مقابله با استکبار جهانی و راس آن یعنی آمریکا است گفت: آمریکا دشمن همیشگی ایران و دیگر ملت‌های آزادی‌خواه است.

او با بیان اینکه رهنمود‌های مقام معظم رهبری سبب شده ایران در امنیت کامل قرار بگیرد تاکید کرد: مردم ایران باید قدر امنیت را بدانند چرا که پیشرفت هر کشوری در سایه امنیت میسر می‌شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آمریکا دشمن همیشگی ایران اسلامی است، ادامه داد: تا زمانی که استکبار جهانی زنده است، امت اسلامی از شر آن در امان نیست، بنابراین باید نابود شود.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه ۱۳ آبان و روز تسخیر لانه جاسوسی از تجلی استکبارستیزی مردم ایران محسوب می‌شود، ابراز داشت: با پیروزی انقلاب ملت ایران، دشمن که موقعیت خود را درخطر می‌دید تلاش کرد تا با هر بهانه‌ای به اهداف شوم خود دست پیدا کند که با مقاومت مردم ایران به هیچ‌یک از خواسته‌های خود نرسید.

او بیان کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی است و مردم استان سمنان به ویژه جوانان در راهپیمایی این روز شرکت باشکوهی داشته باشند.

آیت‌الله شاهچراغی به عزاداری باشکوه ملت ایران در ماه‌های محرم و صفر امسال اشاره و تصریح کرد: مردم باتقوای ولایی و شیعی ایران زیارت اربعین را از راه دور و نزدیک انجام دادند و باید تلاش کنند که تقوایشان را تقویت کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اثرات قرآن در حیات انسان‌ها، تصریح کرد: آیات الهی شفادهنده بیماری‌های اخلاقی، هدایتگر و رحمت‌بخش زندگی بشریت است.

انتهای پیام / ر

جزئیات خطبه‌های نماز جمعه هفته دوم آبان ماه ۹۸ سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.