سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرهای خوش برای کارگران آذرآب در راه است/ پرداخت حقوق معوق به زودی

حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزیر تعاون گفت :در جلسه‌ای که اخیرا در وزارت صنایع داشتیم تصمیمات خوبی برای شرکت آذرآب گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، حاتم شاکرمی معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آخرین تحولات دو کارخانه آذرآب و هپکو گفت: در جلسه‌ای که اخیرا در وزارت صنایع داشتیم تصمیمات خوبی برای شرکت آذرآب گرفته شد. در این جلسه مدیرعامل بانک کشاورزی هم حضور داشت و در مورد مدیریت آذرآب و پرداخت حقوق و مطالبات معوق کارگران مذاکراتی صورت گرفت.

او ادامه داد: در سفر اخیر وزیر کار به اراک، قول پیگیری مطالبات معوق کارگران را داده بودند و ما در جلسه با بانک کشاورزی به توافق رسیدیم تا مطالبات هرچه سریع‌تر پرداخت شود.


بیشتر بخوانید: تمام کارگران بازداشتی شرکت آذرآب اراک آزاد شدند


معاون وزیر کار بیان کرد: واگذاری بلوک سهام آذرآب به طور جدی در حال پیگیری است، درباره وضعیت شرکت هپکو نیز گفت: خوشبختانه هپکو به چرخه تولید بازگشته و در مسیر تولید قرار گرفته است.

پیش از این وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه هپکو حقوق معوق ندارد و به دولت برنمی‌گردد گفته بود کارگران آذرآب دو ماه و نیم حقوق طلب دارند و تلاش می‌کنیم تا این مطالبات هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

انتهای پیام /ک

آخرین اخبار درباره پرداخت حقوق معوق کارگران آذرآب 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.