سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خبر داد;

کمک رسانی به بیماران خاص در ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: برای کمک رسانی بیشتر به بیماران خاص باید آن‌ها را با خیرین خارج از استان ارتباط دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی ایلام برای کمک به بیماران خاص تاکید کرد.

 او در جلسه بیماران خاص استان ایلام گفت: برای کمک به بیماران خاص اطلاع رسانی لازم توسط دستگاه‌ها و اصحاب رسانه انجام شود.

نوذری اظهار کرد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شود که یک حساب متمرکز را برای این برنامه معرفی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام ادامه داد: کمک به بیماران خاص در راستای رفع مشکلات آن‌ها کار ارزشمندی است و امیدواریم بتوانیم این برنامه رها مدیریت کنیم.

او به ایجاد دف اتر تسهیل گری با هدف ارتباط بین مردم حاشیه نشین با مدیران استانداری اشاره کرد وعنوان کرد: از طریق این دفاتر نیاز‌های اقتصادی، درمانی و دیگر مشکلات را شناسایی کنیم و در صدد برطرف کردن آن‌ها باشیم.

نوذری تصریح کرد: برای کمک رسانی بیشتر به بیماران خاص باید آن‌ها را با خیرین خارج از استان ارتباط دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام  به تعداد زیاد سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد  و افزود: سازمان‌های مردم نهاد از لحاظ کمی بسیار زیاد هستند و حدودد ۵۰۰ سازمان مردم نهاد فعال هستند.

نوذری  گفت:، اما این سازمان‌ها از لحاظ مالی بسیار ضعیف هستند که از نشانه‌های یک کشور قدرتمند ارتباط با این سازمان‌ها است.

او  در پایان یاداور شد: باید امکانات سخت افزاری را افزایش دهیم و برای درمان این عزیزان کمک‌های خیرین را نیز جذب کنیم.

انتهای پیام/با

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی ایلام برای کمک به بیماران خاص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.