سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۳ سارق در بخش گلباف

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۳ سارق سیم و کابل برق و کشف ۱۳ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی بخش گلباف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی بخش گلباف این فرماندهی، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار مأموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی با بررسی صحنه‌های سرقت و یکسری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، یک سارق را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش غافلگیر و دستگیر کردند.

سرهنگ کشاورزی در ادامه بیان داشت: مأموران انتظامی موفق شدند در پی اعترافات این متهم ۲ نفر از همدستانش را نیز دستگیر کنند که متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

او گفت: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با شناسایی مالباختگان اموال مسروقه تحویل آن‌ها شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان اظهار کرد:شهروندان می‌توانند جهت ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرکرمان هرگونه خبر در حوزه اخلال در نظم و امنیت را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ی

دستگیری سارقان سیم برق در گلباف

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.