سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سرنوشت المپین‌ها در فینال گرندپری مشخص می‌شود/ سهمیه هادی پور تا حد زیادی مسجل شده است

بُسحاق گفت: کسب سهمیه آرمین هادی پور تا حدود زیادی مسجل شده، اما میرهاشم و سجاد مردانی باید در فینال گرندپری کسب سهمیه شان را قطعی کنند.

علی محمد بُسحاق مربی تیم ملی تکواندو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از روز گذشته تمریناتمان را برای شرکت در تورنمنت کرواسی آغاز کردیم. قرار بود رجبی، مردانی و عاشورزاده به کرواسی اعزام شوند، اما عموی رجبی فوت شد و در حال حاضر با ۲ نفر تمریناتمان را دنبال می‌کنیم. سجاد مردانی یک آسیب دیدگی قدیمی در کمرش دارد و با فیزیوتراپی مراحل درمانی خود را طی می‌کند تا به تورنمنت کرواسی برسد.

بُسحاق در ادامه گفت‌: تورنمنت کرواسی آخرین تورنمنتی است که پیش از فینال گرندپری برگزار می‌شود و تکواندوکارانی که ۴۰ امتیازشان را پر نکردند در این تورنمنت شرکت می‌کنند. این مسائل تورنمنت کرواسی را از دیگر تورنمنت‌ها متمایز می‌کند و سطح این مسابقات را بالاتر می‌برد.


بیشتر بخوانید: آغاز تمرینات تیم ملی تکواندو با یک غایب


او افزود: در مدتی که تیم ملی در تورنمنت صربستان شرکت خواهد کرد هادی پور، احمدی و میرهاشم که ۴۰ امتیاز المپیکی شان را پر کردند و برای فینال گرندپری آماده می‌شوند، تمریناتشان برگزار خواهد شد.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص شرایط مردانی برای کسب ۴۰ امتیاز المپیکی از طریق تورنمنت‌ها گفت: مردانی هنوز ۲۴ امتیاز می‌تواند از تورنمنت‌ها بگیرد، اما به دلیل شرایط اقتصادی که داریم در تورنمنت دیگری نمی‌توانیم شرکت کنیم. تورنمنت کرواسی و فینال گرندپری آخرین فرصت‌های ما برای کسب امتیاز است.

او در واکنش به این که هوگوپوشان کشورمان تاکنون چند درصد از راه کسب سهمیه المپیک را طی کرده اند گفت: کسب سهمیه آرمین هادی پور تا حدود زیادی مسجل شده، اما میرهاشم و سجاد مردانی باید در فینال گرندپری کسب سهمیه شان را قطعی کنند. به ویژه میرهاشم که ۲ نفر از اصلی‌ترین رقبای او در ۲ وزن مختلف مسابقات قهرمانی اروپا شرکت کردند و شانس بالابردن امتیازاتشان زیاد است.


بیشتر بخوانید: کار دشوار میرهاشم برای کسب سهمیه المپیک/ ایرانی‌ها در انتظار درخشش حسینی در فینال گرندپری تکواندو


بُسحاق درباره سطح مسابقات فینال گرندپری و اهمیت آن عنوان کرد: تمام بازیکنانی که در فینال گرندپری شرکت می‌کنند، با تمام توان برای مدال این مسابقات می‌جنگند، زیرا فینال آخرین فرصت برای کسب امتیاز و بهبود رنکینگ است و از طرف دیگر مدال طلای این مسابقات امتیاز زیادی دارد و می‌توان گفت سرنوشت المپین‌های توکیو در فینال گرندپری مشخص خواهد شد.

مربی تیم ملی تکواندو در پایان افزود: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در مسابقات پیش رو با کسب بهترین نتیجه، ۳ سهمیه المپیک را یگیریم و پس از آن اردو‌ها و تمریناتمان را برای حضور قدرتمند در المپیک آغاز کنیم تا در این مسابقات انتظاراتی که مردم دارند را برآورده کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تکواندو ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.