سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عطابخش، مدیر کل بهزیستی استان یزد شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور، عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مراسم تکریم و معارفه سرپرست و مدیرکل جدید بهزیستی استان یزد با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات نادر هومنیان، سرپرست سابق اداره کل بهزیستی استان یزد تقدیر شد و علی محمد عطا بخش نیز طی حکمی از سوی وحید قباد، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی گردید.

عطابخش مدیر کل جدید بهزیستی استان یزد به زمان آشنایی خود با سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: از دوران دبیرستان تاکنون به صورت مستقیم و غیرمسقیم با سازمان بهزیستی آشنا هستم.

او در ادامه حمایت و خدمت رسانی به معلولان و مددجویان را اولویت کاری خود اعلام کرد و افزود: خدمت رسانی به این دو قشر در هیچ قالبی جز بهزیستی نمی‌گنجد و از رسالت‌های اصلی این سازمان حمایت از این قشر است.

عطابخش، فعالیت در معاونت توانبخشی، سرپرستی معاونت پیشگیری و معاونت بهزیستی اداره کل بهزیستی استان، ریاست هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان و ریاست آفریس انتقال خون استان یزدرا در کارنامه کاری خود دارد.  

انتهای پیام/ غ

مدیر کل جدید بهزیستی استان یزد معرفی شد

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مریم میرجلیلی
۲۳:۴۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام من مریم میرجلیلی هستم زیر نظر بهزیستی هستم و از شوهرم جدا شدم و پسرم پیشه خودم هست بهزیستی به همه خانه میده به من نمیده وام خبربیست نیست چرا به همه میدن ولی به من نمیدن شما بگین من چکار کنم