سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتناع وزیر راه از کلنگ زنی فاز سوم پایانه مرزی رازی خوی/بازدیداز مراحل بهسازی محور خوی _قطور_ رازی

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مناطق مرزی خوی، از کلنگ زنی فاز سوم پایانه مرزی رازی در این شهرستان به دلیل انتخاب نشدن پیمانکار خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به همراه محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی بعداز سفر به شهرستان سلماس وارد شهرستان خوی شد و  از مراحل بهسازی محور خوی _قطور_ رازی بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی روز پنج شنبه در حاشیه این بازدید ضمن کنار گذاشتن کلنگ آغاز عملیلت اجرایی فاز سوم پایانه مرزی رازی خوی از کلنگ زنی آن امتناع کرد و به خبرنگاران گفت: تا یک هفته آینده باید پیمانکار طرح انتخاب شود، زیرا آغاز عملیات اجرایی طرح ضروری است.

اسلامی ادامه داد: استاندار آذربایجان غربی و مسولان استانی و کشوری طی هفته آینده و بعد از انتخاب پیمانکار این طرح را کلنگ زنی خواهند کرد.

برای اجرای فاز سوم سایت ایست اجباری پایانه مرزی خوی که شامل احداث ساختمان اصلی مسافری_ تجاری و بخشی از محوطه به مساحت ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع، ۶۲۵ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده و قرار است در ۲۶ ماه آینده به بهره برداری برسد.

 

 

انتهای پیام/م

 

وزیر راه و شهرسازی وارد خوی شد 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
استاندار آذربایجان غربی دست مریزا داره