سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستیابی به توان تعمیر اساسی پایه آنیل واحد آنیلینگ فولاد مبارکه

متخصصان داخلی فولاد مبارکه به دانش تعمیر اساسی پایه آنیل واحد آنیلینگ و شست وشوی الکترولیتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی ایرانپور سرپرســـت تعمیــــرات خطــــوط آنیلینــــــگ و شست‌وشوی الکترولیتی فولاد مبارکه واحد بازپخت هیدروژنی (آنیلینگ)، را یکی از مجموعه واحد‌های ناحیۀ نورد سرد معرفی کرد و گفت: وظیفه‌ی واحد عملیات حرارت‌دهی و پخت کلاف‌ها به‌منظور یکنواخت‌سازی ساختار متالورژیکی ورق همچنین دستیابی به خواص مکانیکی موردنظر است و پس از آن کلاف‌ها برای ادامۀ فرایند به واحد بعدی در ناحیۀ نورد سرد منتقل می‌شوند.

محمدعلی ایرانپور افزود: با به توافق نرسیدن شرکت سازنده بامدیریت نورد سرد در پی درخواست هزینه هنگفت تعمیر بدون تضمین پایه آنیل، این قطعه حساس برای تعمیر اساسی به تعمیرگاه مرکزی بازگردنده شد.

او گفت: در این طرح با ۲۵۰ هزار نفر ساعت کاری، ابتدا پایه دمونتاژ و قطعات آن تعمیر اساسی و سپس وارد مدار شد و پس چندین هفته پایه آنیل با بازدهی مطلوب و بدون هیچ مشکل خاصی فعال است.

سرپرست تعمیرات خطوط آنیلینگ و شست‌وشوی الکترولیتی فولاد مبارکه، کسب دانش فنی و تکنیک تعمیر پایه‌های واحد آنیلینگ و نهادینه شدن آن در این واحد را از مهم‌ترین دستاورد‌های این طرح صنعتی بزرگ اعلام کرد و گفت: با دستیابی به دانش فنی تعمیر این قطعه حساس علاوه بر صرفه‌جویی سه میلیارد ریالی، از توقف پایه به مدت دو ماه و کاهش ۱۵۰۰ تنی تولید جلوگیری شد.

انتهای پیام/م

 

تعمیر اساسی پایه آنیل واحد آنیلینگ و شست وشوی الکترولیتی شرکت فولاد مبارکه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.