سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استراماچونی: افتخار می‌کنم که سرمربی استقلال هستم/ تنها قول من به هواداران سخت کار کردن است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: می‌خواهم بیشتر تلاش کنم تا بهترین عملکرد را برای بازیکنان و هواداران فوق العاده مان داشته باشم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تماشای فیلم آبی به رنگ آسمان در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای من خیلی تجربه خوبی بود چراکه با دیدن این فیلم متوجه شدم کجا کار می‌کنم. فهمیدم استقلال چه تاریخچه باشکوهی دارد. در کل با دیدن این فیلم خیلی تحت تاثیر قرار گرفته و یک بار دیگر افتخار می‌کنم که سرمربی استقلال هستم.

او درباره اینکه اگر سال‌های آینده فیلم دیگری درباره استقلال ساخته شود چه تصویری از خودش در آن فیلم به مخاطبان ارائه خواهد شد، بیان کرد: من یک انسان عادی هستم و توقع دارم تیمم از اینی که هست بهتر شود. می‌خواهم بیشتر تلاش کنم تا بهترین عملکرد را برای بازیکنان و هواداران فوق العاده مان داشته باشم. آدمی نیستم که قول بدهم و فقط می‌خواهم تلاش کنم تیم استقلال روز به روز بهتر شود‌.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره محبوبیت چشمگیر خود بین هواداران گفت: فقط می‌توانم بگویم از هواداران ممنون هستم. چیزی که آن‌ها از من توقع دارند این است که با هواداران صادق باشم و سخت کار کنم. باید آدمی باشم که اولین نفر به زمین تمرین می‌رود و آخرین نفر از آن بیرون می‌آید. این تنها قولی است که می‌توانم به هواداران بدهم.


بیشتر بخوانید: استراماچونی به تماشای فیلم «آبی به رنگ آسمان» نشست + عکس


استراماچونی درباره اینکه آیا می‌توان از او در سالن سینما سوالی درباره بحثی غیر از فیلم آبی به رنگ آسمان پرسید، گفت: بی شک می‌توانید این سوال را بپرسید، اما من جواب نمی‌دهم (باخنده)

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.