سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت خانه ریاضی در اراک تا یک ماه آینده

شورای آموزش و پرورش استان مرکزی تصویب کرد تا یک ماه آینده ساخت خانه ریاضی در اراک آغاز شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در محل استانداری در اراک تشکیل شد و احداث خانه ریاضی در استان از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه خانه ریاضی در شهرستان‌های خمین و محلات وجود دارد به همین منظور نیاز است استقرار خانه ریاضی در مرکز استان مرکزی هم با جدیت پیگیری و بخشی از اعتبار مورد نیاز را استانداری و بخش دیگر را وزارت آموزش و پرورش تامین کند.

آقازاده افزود: در جلسات آموزش و پرورش که امسال به خوبی تشکیل شد نیاز است مصوبات ۶ ماهه نخست مورد بررسی قرار بگیرد و مشخص شود چند درصد این مصوبات اجرایی شده است.

او اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، اعتبارات عمرانی این نهاد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته و امیدواریم در سال‌های آینده هم این اعتبارات عمرانی افزایش یابد.

او با تاکید بر اینکه برگزاری دهمین نمایشگاه استانی کتاب در مصلای بیت المقدس اراک می‌تواند در ارتقا سطح فرهنگ کتابخوانی موثر باشد گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصت بسیار ارزشمندی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بخصوص در بین جوانان و نوجوانان و آموزش و پرورش استان است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کردو دانش آموزان باید از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام / ج

مصوبات شورای آموزش و پرورش استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
چه فایده ای دارد درصورتی که لیسانس و فوق لیسانس ریاضی بیکارند تعداد دانشجویان ریاضی به شدت کاهش پیداکرده است مراکز فرهنگیان بجای این که از فارغ التحصیلان ریاضی دبیر جذب کند از کنکور سراسری نیروی خود را ازطریق تربیت معلم گزینش می کند.