سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیر مدرسه ساز نوش آبادی ساخت دومین مدرسه خود را آغاز کرد

حاج بصیراله نعمت الهی، خیر مدرسه ساز نوش آبادی، به فاصله پنج سال عملیات ساخت دومین واحد آموزشی را در زادگاه خود آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حاج بصیراله نعمت الهی، خیر مدرسه ساز نوش آبادی، در آیین آغاز ساخت هنرستان نوش آباد گفت: ساخت هنرستان فنی و حرفه‌ای آرزوی سی ساله من بود تا فرزندان ما دنبال شغل و سربار خانواده نباشند.

او تاکید کرد: هر زمان که برای دیدار دانش آموزان مجتمع بصیر می‌آیم، از همه آن‌ها درخواست می‌کنم، در هر قدمی که برمیدارید اول به خدا توکل کنید و از لطف خداوند یاری و مدد بگیرید.

نعمت اللهی، با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید از دوران تحصیل در مدرسه به فکر کارآفرینی و شغل باشند و به امید کار اداری، خود را محدود به سواد نظری و تحصیلات دانشگاهی نکنند افزود: با سابقه نیم قرن فعالیت موفق اقتصادی به همه دانش آموزان نصیحت می‌کنم که برای داشتن یک کارنامه موفق، فقط بنده خدا باشید و به بنده خدا امید نداشته باشید، ولی به خلق خدا خدمت کنید.

به گفته او، انسان مالک هیچ چیزی در این دنیا نیست و تنها ره توشه سعادت آدمی، نام نیک به برکت عمل خداپسندانه و خیرخواهانه برای خدمت به خلق خدا در طول زندگی است.

این خیر مدرسه ساز، توسعه کشور را نیازمند پرورش دانش آموزان متخصص و مفید برای جامعه دانست و گفت: باید دانش آموز کارآفرین و صاحب مهارت تربیت کرد.

رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد نیز در ادامه گفت: هنرستان فنی و حرفه‌ای نوش آباد، در زمینی به مساحت دوهزار متر مربع و زیر بنای ۶۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال توسط حاج بصیراله نعمت الهی ساخته می‌شود.
سید مهدی مردانی اظهار کرد:این واحد آموزشی، به صورت شش کلاس درس، سه اتاق اداری، دو کارگاه آموزشی و یک نمازخانه طراحی شده است که در مدت زمان یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: در شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، حضور نیکوکاران، شایسته تقدیر است و عمل خیرخواهانه خانواده نعمت الهی برای ساخت دومین واحد آموزشی به فاصله کمتر از پنج سال در نوش آباد، به عنوان برگ زرینی در تاریخ آموزش و پرورش نزد خدا محفوظ است.

او تصریح کرد: شهر نوش آباد، با کمبود فضای آموزشی مناسب روبرو است به طوری که در مرکز شهر، ۲۵۳ دانش آموزتن‌ها دبیرستان دخترانه ما با ۲۵۳ دانش آموز دارای یک حیاط حدود ۴۰۰ متر مربع است.

شایان ذکر است: حاج بصیراله نعمت الهی، در مهرماه ۹۳ مجتمع فرهنگی، آموزشی بصیر را در نوش آباد ساخته است.

انتهای پیام/م

 

آغاز ساخت هنرستان از سوی خیر مدرسه ساز نوش آبادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.