سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد:

اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌های دشمنان است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد گفت: با تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تحریم‌های ظالمانه دشمن بر کشور تاثیرگذار نخواهد بود.

 سیدعلی حسینی‌منش معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌های دشمنان است،گفت: افزایش تعامل و همکاری بین دانشگاه‌ها و صنایع، رشد و شکوفایی اقتصادی و دستیابی به اقتصاد پایدار را در سطح جامعه به دنبال دارد.

حسینی‌منش ادامه داد: لازمه‌ی برقراری این ارتباط دو سویه از یک طرف آموزش و ارتقای دانش دانشجویان و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار و برطرف کردن نیاز‌های تحقیقاتی بخش صنعت و به روز نگهداشتن آن از سوی دانشگاه‌ها است و از سوی دیگر صنایع نیز باید از نتایج علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان استفاده و به آن‌ها اعتماد کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهارداشت: بر اساس آمار استان یزد، سومین استان مهاجر پذیر کشور بعد از استان‌های تهران و البرز است و بر این اساس رویکرد‌ها باید به سمت اشتغالزایی و استفاده از فارغ التحصیلان و نیروی‌های بومی باشد.

انتهای پیام/ی

تنها راه مقابله با تحریم‌های دشمنان  اقتصاد مقاومتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.