سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از سرمایه‌گذاران و طرح‌های اشتغال‌زا در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت : این شرکت در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید از سرمایه‌گذاران و طرح‌های اشتغال‌زا در سطح استان حمایت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه وزارت نیرو در بخش آب به پروژه های زیادی آب تخصیص داده و این پروژه ها هنوز اجرایی نشده است، گفت : براساس رویکردی که داریم باجدیت در این تخصیص ها بازنگری و آنها را بازخواهیم گرداند.

او گفت : این تخصیص آب ها را به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و گردشگری و دیگر بخش های اشتغالزایی اختصاص خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه افزود: طرح های بوم گردی، قایق رانی و ایجاد مجتمع های رفاهی و تفریحی از جمله طرح هایی هستند که برای اجرایی شدن آنها همکاری خواهیم کرد.

درویشی افزود: برطرف کردن مشکل آب شهرک های صنعتی از اولویت های این شرکت است تا بتوانیم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید گام برداریم.

او گفت: منطقه اورامانات از لحاظ منابع آب غنی است و باید با سازگاری با منابع آبی و مدیریت تطبیقی بین مصرف و منابع، بهره لازم را ببریم.

درویشی افزود: در راستای کمک به راه اندازی طرح های اشتغالزایی در این منطقه نگاه ویژه ای خواهیم داشت چرا که اورامانات می تواند برای استان کرمانشاه تحول ایجاد کند.

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد اشتغال و رونق تولید

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.