سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلمان خان فوتبال در آستانه افتادن در دام سعودی‌ها

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دعوت بن سلمان سعودی را پذیرفت و به کشور عربستان سفر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دعوت بن سلمان ولیعهد سعودی‌ها به این کشور فراخوانده شد.

اگر چه این دعوت در قالب روابط بهتر عربستان با فوتبال آسیا و ایجاد راهکار‌های جدید برای پیشرفت فوتبال آسیا عنوان شده، اما واضح است که ماجرای لیگ قهرمانان آسیا در دور جدید و فینال لیگ قهرمانان دور فعلی از موضوعات مهم این دیدار است. شیخ سلمان می‌داند عربستانی‌ها برای قهرمانی در آسیا هزینه‌های زیادی را تقبل کرده اند و الهلال نماینده این کشور باید مقابل نماینده شرق آسیا یعنی کشور ژاپن به پیروزی برسد.

نکته حائز اهمیت در دیدار سلمان‌های آسیا احتمال تغییر رای در دیدار‌های رودروی ایران و عربستان است که سعودی‌ها اصلا تمایل ندارند در کشور ما به میدان بروند و این موضوع از حیث نتایج در زمین فوتبال به ضرر آن‌ها است.


بیشتر بخوانید: ۴۰ تیمی شدن لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۲۱/ جام ملت‌های زنان آسیا ۱۲ تیمی شد


دیدار سلمان‌های آسیا یعنی رانت‌های جدید برای سعودی‌ها که تبعات آن قطعا متوجه برخی کشور‌ها می‌شود و یکی از این کشور‌ها ایران است.

قدرت ایران در فوتبال آسیا اگر در زمین فوتبال مهیا نباشد یک دیدار دوستانه از رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و جنایتکار بزرگ سعودی‌ها یعنی بن سلمان می‌تواند سعودی‌ها را در برخی زمینه‌ها با رانت به خواسته شان برساند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران و جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.