سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برگزیدگان سوگواره استانی خوشنویسی امام رضا (ع)

همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، سوگواره‌ی استانی خوشنویسی امام رضا (ع) در شهرستان کوهدشت برگزار و نفرات برتر این سوگواره مشخص شدند.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  آیین اختتامیه‌ی سوگواره استانی خوشنویسی امام رضا (ع) با حضور احمد حسین فتایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فرید رحمتی، معاون هنری و سینمایی اداره کل، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه و تعدادی مسئولین شهرستان کوهدشت، شرکت کنندگان و علاقه‎مندان به هنر خوشنویسی در تالار آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری امید کوهدشت برگزار شد.

در این سوگواره که به همت انجمن خوشنویسان ایران (شعبه کوهدشت) و به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، هنرمندان شرکت کننده اشعار محتوایی متناسب با موضوع رضوی را در دو خط نستعلیق و سیاه مشق به تحریر در آوردند.

داوری آثار این سوگواره را اساتید برجسته خوشنویسی استان، حسن تهمتن، کیومرث سلگی، فرزاد مرادی و محمد معین بر عهده داشتند.

بنا بر آرا هیات داوران در بخش سیاه مشق سجاد همتی از شهرستان کوهدشت حائز رتبه نخست و علی ابراهیمی از شهرستان بروجرد شایسته تقدیر دانسته شد. همچنین در بخش نستعلیق نیز کاظم همتی پور و علی ابدالی هر دو از شهرستان بروجرد به ترتیب حائز رتبه‌های اول و دوم و حمید رضا بهفر از شهرستان دورود رتبه سوم را از آن خود کرد. در این بخش همچنین هیات داوران علیرضا کریمی و هادی علیپور از شهرستان کوهدشت را شایسته تقدیر دانستند.

انتهای پیام/ب

سوگواره استانی خوشنویسی امام رضا (ع) برگزیدگان خود را شناخت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.