سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان پایتخت نیمه ابری است

بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز برای برخی مناطق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، از امروز برای بخش‌هایی از شمال شرق کشور، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، جنوب غرب کشور، نیمه شمالی کرمان، فارس، یزد و با احتمال بخش‌هایی از بوشهر و خراسان جنوبی، افزایش ابر و رگبار‌های پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه با ورود سامانه‌ای بارشی از شمال غرب و غرب کشور بارش‌ها در این مناطق آغاز شده به تدریج سواحل دریای خزر را در برمی‌گیرد و از بعد از ظهر دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و تهران نیز با افزایش ابر، بارش باران، گاهی با رعد و برق همراه خواهد بود. همچنین این شرایط در بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور نیز رخ خواهد داد.

از روز پنجشنبه گستره فعالیت این سامانه سواحل دریای خزر، شرق و مرکز کشور، جنوب خراسان رضوی و دامنه‌های غربی و شرقی البرز مرکزی در شرق استان تهران، قزوین و سمنان را در برمی‌گیرد. همچنین در شمال استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان و بخش‌هایی از هرمزگان نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان پایتخت بارانی است


از روز جمعه تقویت بارش‌ها در سواحل شمالی کشور، در استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شرقی نیز افزایش ابر و رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود. این شرایط در اوایل وقت در بخشی از شرق و جنوب شرق کشور و در بعضی ساعات در استان هرمزگان نیز دور از انتظار نخواهد بود.

شنبه  نوار شمالی در شمال غرب تا شرق کشور شاهد ابرناکی و بارندگی می‌شود که شدت بارندگی در سواحل دریای خزر خواهد بود.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه با فعالیت طوفان حاره ای در شرق دریای عمان، سواحل دریای عمان و شرق تنگه هرمز مواج بوده و ارتفاع موج بین دو و نیم تا سه و نیم متر پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.