سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد خبرداد:

شناسایی فرصت‌ های سرمایه گذاری در موقوفات یزد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در حوزه سرمایه گذاری موقوفات بیش از ۵۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان یزد شناسایی شده است.

حجت الاسلام حسین زارع زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: بیش از ۵۰۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه موقوفات با هدف ارتقای بهره‌وری موقوفات، در استان یزد شناسایی شده است.

او به ضرورت احیا و سرمایه گذاری در حوزه موقوفات پرداخت و افزود: ورود سرمایه گذار به حوزه وقف و موقوفات، احیای موقوفات راکد، افزایش درآمد و اشتغالزایی را بدنبال دارد.

حجت الاسلام زارع زاده  ادامه داد: یکی  بخش‌های سرمایه گذاری در موقوفات استان یزد، بخش کشاورزی است چراکه زمین‌های موقوفه‌ی مستعد بسیاری، جهت کشت گیاهان دارویی و کم آبخواه نظیر زعفران، احداث گلخانه و کشت درخت پسته و دیگر درختان در استان یزد وجود دارد که سرمایه گذاران می‌توانند در آن سرمایه گذاری کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، با بیان اینکه برخی از موقوفات استان، ظرفیت احداث مجتمع‌های پرورش دام را دارند، اظهارداشت: با پرورش دام‌های با بهره وری بالا، گام بزرگی برای ایجاد اشتغالزایی و ثروت برای موقوفات برداشته خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ارتقای بهره وری از موقوفات باید متناسب با نیاز‌های روز و نیت واقفان باشد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت موقوفات برای تولید انرژی‌های تجدید پذیر از قبیل تولید برق، ایجاد مراکز بومگردی، ایجاد مراکز تجاری_ تفریحی و ...  از دیگر فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه موقوفات است.

انتهای پیام/ غ

شناسایی فرصت ها سرمایه گذاری در موقوفات استان یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.