سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان؛

همدان میزبان مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

همدان به میزبانی مرحله نهایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی  کشور به میزبانی همدان خبر داد و گفت: دور نخست این جشنواره ماه گذشته در همدان و با حضور ۴۵۰ نفر از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

او بیان کرد: مرحله نهایی این جشنواره  متشکل با حضور   ۶۰۰ نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان با بیان اینکه رقابت‌های مرحله نهایی این جشنواره از ۷ آبان آغاز می‌شود، افزود: از ۳۸۱ نفر از شرکت کنندگان این جشنواره طی سه مرحله اختتامیه تجلیل می‌شود.

حیدری مقدم افزود: فضای دانشگاه علوم پزشکی همدان با برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی، معنوی و مذهبی شده و این مهم یک افتخار برای این دانشگاه به شمار می‌رود.

او گفت: در خلال برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی- دانشگاهی ۱۱ کارگاه آموزشی با حضور اساتید و اندیشمندان مجرب علوم قرآنی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان از حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در اختتامیه این جشنواره خبر داد و گفت: در مراسم توزیع جوایز برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت، تلاش داریم از حضور مقام‌ها و شخصیت‌های استانی نیز بهره‌مند شویم.

حیدری مقدم بیان کرد: حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌ها نیز در مرحله نهایی جشنواره حضور خواهد داشت.

او از برگزاری «نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز خبر داد و گفت: این نشست روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان گفت: معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی، دانشجویی، علمی و آموزشی دانشگاه‌ها هم‌فکری و تبادل نظر خواهند کرد. 

حیدری مقدم مشارکت حداکثری دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی در جشنواره قرآن و عترت را یکی از اهداف و آرمان‌های برگزاری جشنواره ذکر کرد و گفت: فارغ از موضوع رقابت که طبیعت برگزاری جشنواره است، افزایش انگیزه دانشجویان علوم پزشکی به فعالیت‌های قرآنی یکی از اهدافی است که می‌تواند به رشد و بالندگی جشنواره کمک کند.

او افزود: شماری از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز برای حضور در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، دعوت شده‌اند.

بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت امسال با ثبت نام ۸۲ هزار نفر-رشته، رکوردی بی‌سابقه در این جشنواره به ثبت رسید.

انتهای پیام/د.ا

مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.