سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

مس در تکاپوی حفظ صدر جدول / شهرآورد اصفهان با حضور بازیکن سال آسیا

مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال، امروز به صورت همزمان و در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ مسابقات نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۹ آبان ماه آغاز می‌شود. تمام بازی‌ها در این هفته به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود. در اولین مسابقه از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر و در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین مسابقه این هفته ۲ تیم سن ایچ ساوه و شهروند ساری در سالن فجر ساوه به مصاف هم می‌روند.

سن ایچ ساوه - شهروند ساری ساعت ۱۶:۰۰

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت به طوری که توانست نظر بسیاری از اهالی فوتسال را به خود جلب کند. سن ایچی‌ها توانستند در کنار تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند خود یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نام دهند.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در این فصل با سرمربی جوان خود یعنی جواد اصغری مقدم در بسیاری از بازی‌ها توانست در رقابت‌های لیگ برتر با نتایج بسیار خوبی که کسب کرد، خود را به بالای جدول برساند و از همین حالا برای سایر رقبای خود خط و نشان کشیده است.


بیشتر بخوانید: جاوید: فوتسالیست‌های جوان در رقابت‌های آسیایی محک جدی خوردند/ فشردگی بازی‌ها به مس سونگون ضربه زد


از آن سوی میدان تیم فوتسال شهروند ساری در رقابت‌های نیم فصل اول با سرمربی جدید خود یعنی رضا لک که برای اولین بار در این تیم حضور پیدا کرده است، موفق شد عملکرد خوبی داشته باشد. این تیم همچنین در این فصل با حمایت‌های هوداران پر شور خود توانست در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر ۱۹ امتیاز را کسب کند و در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گیرد.

بدین ترتیب بازی ۲ تیم سن ایچ ساوه و شهروند ساری روز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن فجر ساوه برگزار می‌شود.

مس سونگون - اهورا بهبهان ساعت ۱۸:۰۰

در یکی دیگر از بازی‌های حساس روز پنجشنبه دو تیم فوتسال مس سونگون و اهورا بهبهان در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز به مصاف هم می‌روند. ابتدا قرار بود این بازی در ساعت ۱۶ برگزار شود، اما از سازمان لیگ فوتسال زمان بازی این دو تیم تغییر کرد و قرار است این دیدار با دو ساعت تاخیر و در ساعت ۱۸:۰۰ برگزار شود.

مس سونگون در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر موفق شد در چهار بازی عقب افتاده خود تمام امتیازت کامل را کسب کند و با ۲۶ امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد. حال این تیم می‌خواهد موفقیت‌های نیم فصل اول خود را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تکرار کند.


بیشتر بخوانید: زمان بازی دو تیم مس سونگون و اهورا بهبهان تغییر کرد


در این چند روز اخیر یکی از مهمترین خبر‌هایی که از باشگاه مس سونگون به بیرون درز پیدا کرده است می‌توان به جدایی علیرضا وفایی ملی پوش این تیم اشاره کرد. وفایی پس از جدایی از مس سونگون تصمیم گرفت به شهر خودش در قم بازگردد و قرار است نیم فصل دوم را در تیم سوهان محمد سیما بازی کند.

از آن طرف تیم اهوار بهبهان که در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر نتایج بسیار پر نوسانی را کسب کرده است. این تیم در نیم فصل اول مسابقات موفق شده بود در بعضی از بای‌های سخت به پیروزی دست پیدا کند و همچنین در برخی از بازی‌های آسان تن به شکست‌های سنگینی داده است. اهورا در نیم فصل دوم موفق شد فرهاد ابراهیمی دروازه بان جوان تیم ملی فوتسال کشورمان را به خدکت گیرد. به طوری که قرار است ابراهیمی از دروازه بهبهانی‌ها در رقابت‌ها نیم فصل دوم محافظت کند.

بازی دو تیم مس سونگون و اهورا بهبان در دور برگشت مسابقات نیم فصل دوم روز پنجشنبه از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار خواهد شد.

هایپرشهر شاهین شهر - گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۶:۰۰

در دیگر بازی حساس و مهم این هفته و در شهرآورد اصفهان دو تیم هایپر شهر شاهین شهر و گیتی پسند به مصاف هم می‌روند این بازی قرار است از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن تختی شاهین شهر برگزار شود.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذارد و از همین حالا می‌توان این تیم را یکی از مدعیان جدی قهرمانی نامید. گیتی پسند در پایان مسابقات نیم فصل اول با کسب ۲۳ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سن ایچ ساوه در جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: ملی پوش سابق فوتسال ایران به جمع مسی‌ها پیوست


این تیم برای تقویت خود در رقابت‌های نیم فصل دوم، بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا را به خدمت گرفته است. علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و همچنین بازیکن سال فوتسال آسیا که فصل گذشته در لیگ چین و در تیم شنزن این کشور بازی می‌کرد پس از جدایی از لیگ این کشور تصمیم گرفت به ایران باز گردد و با صحبت‌هایی که با مسئولان تیم گیتی پسند داشت تصمیم گرفت که نیم فصل دوم را در این تیم اصفهانی بازی کند.

از آن سوی میدان تیم هایپر شهر شاهین شهر در این فصل برای اولین بار به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرده است. این تیم در مسابقات نیم فصل اول عملکرد چندان جالبی را از خود به نمایش نگذاست و در پایان مسابقات نیم فصل اول با کسب ۱۴ امتیاز در رده یازدهم مسابقات قرار گرفته است. این تیم برای رقابت‌های نیم فصل دوم سعید افشار بازیکن سابق تیم گیتی پسند اصفهان را به خدمت گرفته است.

بازی دو تیم هایپر شهر شاهین شهر و گیتی پسند اصفهان روز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن تختی شاهین شهر برگزار می‌شود.

فرش آرا مشهد - ستارگان ورامین ساعت ۱۶:۰۰

همچنین در یکی از بازی‌های جذاب و دیدنی این هفته می‌توان به مصاف دو تیم فرش آرا مشهد و ستارگان ورامین اشاره کرد. در جایی که هر دو تیم فرش آرا و ستارگان در جدول مسابقات لیگ برتر با یک امتیاز اختلاف نسبت به هم به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و ششم جدول رده بندی قرر دارند.

تیم فوتسال فرش آرا مشهد در رقابت‌های نیم فصل اول مسابقات توانست نتایج بسیار خوبی را کسب کند و همچنین می‌توان این تیم را هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نامید. فرش آرا در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر با کسب ۲۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول مسابقات قرار گرفته است. آن‌ها برای رقابت‌های نیم فصل دوم خود اکبر ناظمی بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان را به خدمت گرفته اند.

از آن سوی میدان تیم ستارگان ورامین که در این فصل با خرید امتیاز تیم فوتسال شهید منصوری قرچک وارد مسابقات لیگ برتر شد. ستارگان با سرمربی جوان خود رضا داورزنی توانستند در بسیاری از بازی‌های خود عملکرد درخشانی را نشان دهند و همچنین این تیم موفق شد در پایان رقابت‌های نیم فصل اول با کسب ۲۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: بازیکن تیم ملی فوتسال افغانستان به فرش آرا مشهد پیوست


حال بازی دو تیم فرش آرا مشهد و ستارگان ورامین از در این هفته از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و هر دو تیم می‌خواهند که فاصله امتیازات خود را با یکدیگر افزایش داده تا هم چنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشند.

بدین ترتیب بازی دو تیم فرش آرا مشهد و ستارگان ورامین در هفته چهاردهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم روز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد.

برنامه کامل بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به شرح ذیل است:

سن ایچ ساوه - شهروند ساری ساعت ۱۶:۰۰ سالن فجر ساوه

مس سونگون - اهورا بهبهان ساعت ۱۸:۰۰ سالن شهید پور شریفی تبریز

فرش آرا مشهد - ستارگان ورامین ساعت ۱۶:۰۰ سالن شهید بهشتی

هایپر شهر شاهین شهر - گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۶:۰۰ سالن تختی شاهین شهر

سوهان محمد سیما قم - مقاومت البرز ساعت ۱۹:۰۰ سالن شهید حیدریان قم

ملی حفاری اهواز - شاهین کرمانشاه ساعت ۱۶:۰۰ سالن امام رضا (ع) اهواز

آذرخش بندرعباس - ارژن شیراز ساعت ۱۶:۰۰ سالن فجر بندرعباس

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.