میثم خیام بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان با عقد قراردادی تا پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به تیم مس سونگون پیوست.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ تیم فوتسال مس سونگون برای حضور هر چه پر قدرت خود در ادامه رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال اقدام به جذب میثم خیام بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه مقاومت البرز کرد.

خیام در این فصل در تیم مقاومت البرز بازی می‌کرد و پس از توافق با مسئولان این تیم از جمع مقاومتی‌ها جدا شد و با صحبت‌هایی که با مدیران تیم مس سونگون داشت تصمیم گرفت نیم فصل دوم را در این تیم بازی کند.


بیشتر بخوانید: بازیکن سابق تیم نفت جنوب عراق به مس سونگون پیوست


پیش از این تیم فوتسال مس سونگون مصطفی طیبی بازیکن سابق تیم‌های فرش آرا مشهد و نفت و جنوب عراق را با امضای قراردادی تا پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر را به خدمت گرفته بود.

لازم به توضیح است که علیرضا وفایی ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون دیروز از این تیم جدا شد و به تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم پیوست.

تیم فوتسال مس سونگون روز پنجشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ در اولین مسابقه خود در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال در سالن شهید پور شریفی تبریز میزبان تیم اهورا بهبهان خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.