سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب درآمد ۷۰۰ زندانی خراسان جنوبی با اشتغال در زندان

۷۰۸ نفر از زندانیان خراسان جنوبی با اشتغال در زندان، برای خود و خانواده خود درآمد زایی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،هاشمی مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گفت: این افراد در نیمه نخست امسال با اشتغال در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی، صنعتی و مزارع کشاورزی زندان‌های استان، ماهانه حق الزحمه دریافت می‌کنند.

او افزود: از این عده  ۶۴ نفر در کارگاه‌های صنعتی، ۱۲۹ نفر در کارگاه‌های خدماتی، ۱۱۹ نفر در مزارع کشاورزی و ۱۱۵ نفر در کارگاه‌های صنایع دستی در زندان‌ها و ۲۸۱ نفر نیز در مراکز تولیدی داخل شهر مشغول به انجام فعالیت هستند.

هاشمی اشتغال و حرفه آموزی را شاه بیت برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان دانست و گفت: در این راستا اداره کل زندان‌های استان با راه اندازی مراکز فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها و ایجاد کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی،   زمینه حرفه آموزی و اشتغال را برای زندانیان فراهم کرده است.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان از بیکاری به عنوان مهمترین علت ارتکاب جرم یاد کرد و افزود: همه نهاد‌های دولتی باید در ایجاد اشتغال و حرفه آموزی زندانیان به سازمان زندان‌ها کمک کنند تا زمینه بازگشت عزتمندانه زندانیان به جامعه پس از آزادی فراهم شود.

انتهای پیام / ط ا

بیکاری مهمترین علت ارتکاب جرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.