سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۷ درصد جمعیت تایباد زیر پوشش بیمه سلامت

رئیس اداره بیمه سلامت تایباد گفت: ۷۷ درصد از جمعیت تایباد معادل ۹۴ هزار و ۲۵۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامعلی چهاریاری رئیس اداره بیمه سلامت تایباد گفت: ۵۵ هزار و ۷۲۴ نفر بیمه شدگان توسط صندوق بیمه روستائیان و شهر‌های زیر، ۲۰ هزار نفر در کاریز و مشهد ریزه، ۲۹ هزار و ۵۴ نفر بیمه شدگان سلامت همگانی، سه هزار و ۲۱۹ نفر بیمه شدگان صندوق بیمه سایر اقشار اعم از جانبازان، خانواده‌های شهدا، بهزیستی و حوزه‌های علمیه، ۶۷۱ نفر بیمه شدگان صندوق بیمه ایرانیان و پنج هزار و ۵۸۴ نفر بیمه شدگان تحت پوشش صندوق کارکنان دولت هستند.

او با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال ۴۵ میلیارد ریال توسط بیمه سلامت این شهرستان به پزشکان و موسسات طرف قرار داد پرداخت شده است، افزود: هم اکنون ۹۰ درصد هزینه‌های بستری و ۷۰ درصد هزینه‌های درمان سرپایی برای افراد تحت پوشش این بیمه در مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت می‌شود.

رئیس اداره بیمه سلامت تایباد تصریح کرد: در حال حاضر افراد تحت پوشش بیمه سلامت در تایباد از ۶۰ مرکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی در این منطقه خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

چهار یاری افزود: هم اکنون پذیرش و رسیدگی به بیماران این شهرستان کاملا به صورت تمام الکترونیک است، اما طرح نسخه نویسی الکترونیکی در این شهرستان هنوز اجرایی نشده است.

انتهای پیام//ح. ص

 

خدمات بیمه سلامت به مردم تایباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.